آخرین فرصت برای دریافت Microsoft Office 2021 با قیمت 30 دلار

افشاگری: معاملات GameSpot ویترین فروشگاه توسط یکی از شرکای وابسته GameSpot، StackCommerce اداره می شود. اگر مشکلی در سفارش خود دارید لطفا مخاطب StackCommerce.

توجه داشته باشید: این پیشنهاد فقط تا دوشنبه 6 فوریه موجود است، بنابراین اگر علاقه مند به خرید آن هستید، حتماً این آخر هفته آن را دریافت کنید.

شایان ذکر است که خرید مایکروسافت آفیس 2021 به این معنی است که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری معمولی ارائه شده برای مشترکین مایکروسافت 365 را دریافت نخواهید کرد. باز هم، این احتمالاً برای اکثر افراد مشکل بزرگی نیست، زیرا 30 دلار حتی برای Microsoft Word یک معامله است – و نسخه 2021 آفیس هنوز هم عالی است.

اگر به یک واژه‌پرداز و سایر ابزارهای بهره‌وری نیاز دارید، نمی‌توانید با Microsoft Office اشتباه کنید. در این مرحله، مایکروسافت آفیس مجموعه بهره‌وری پیش‌فرض است، زیرا تقریباً همه چیزهایی را دارد که اکثر مردم به آن نیاز دارند. اما این روزها، دسترسی به مایکروسافت آفیس اغلب پشت اشتراک مایکروسافت 365 قفل شده است. اگر به دنبال راه حل مقرون به صرفه تری هستید، می توانید یک مجوز مادام العمر برای Microsoft Office 2021 تنها با 30 دلار دریافت کنید . در حالی که کاربران رایانه شخصی Microsoft Office Pro 2021 را دریافت خواهند کرد دارندگان مک نسخه Home and Business را دریافت خواهند کرد .

بخوانید  نام اولین قسمت از فصل پنجم سریال Stranger Things فاش شد

اطمینان حاصل کنید که مجوز خود را ظرف 30 روز پس از خرید بازخرید کنید یا یک کد استفاده نشده را برای اعتبار فروشگاه برگردانید. این فروش باید به زودی به پایان برسد، بنابراین تا زمانی که می توانید، پس انداز عالی را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

نسخه مک با همه موارد ذکر شده در بالا به جز Publisher، Access و Skype for Business ارائه می شود. شما همچنین فقط نسخه “پایه” Teams را با مجوز مک دریافت می کنید. از آنجایی که اکثر کاربران مایکروسافت آفیس را برای ورد، اکسل و پاورپوینت می خرند، این امتیازات احتمالاً مبادله ای نیستند.

یک بار آن را بخرید و برای همیشه به همه برنامه های ضروری مایکروسافت بدون هزینه ماهانه مزاحم دسترسی خواهید داشت. به یاد داشته باشید که فقط می توانید مایکروسافت آفیس را روی یک رایانه نصب کنید.

در اینجا مروری بر نرم افزار ارائه شده با Microsoft Office Pro 2021 برای ویندوز است:

  • مایکروسافت آفیس ورد
  • مایکروسافت آفیس اکسل
  • پاورپوینت مایکروسافت آفیس
  • Microsoft Office Outlook
  • تیم های مایکروسافت آفیس
  • Microsoft Office One Note
  • ویرایشگر مایکروسافت آفیس
  • دسترسی مایکروسافت آفیس
  • اسکایپ برای کسب و کار