نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 با تاخیر مواجه شد

بازی The Last of Us Part 1 نسخه ارتقا یافته بازی Last of Us است که سال گذشته برای پلی استیشن 5 منتشر شد و با استقبال خوبی روبرو شد. این بازی قرار بود در تاریخ 12 مارس (3 مارس) برای رایانه های شخصی منتشر شود، اما Natidog اعلام کرده است که انتشار این نسخه تقریبا یک ماه به تاخیر می افتد.

Naughty Dog همچنین از همه طرفداران برای حمایت مداوم آنها تشکر کرد. به هر حال، این روزها و به خصوص پس از پخش سری Last of Ace، افراد زیادی علاقه مند به کشف اولین بازی این سری بودند و کاربران رایانه های شخصی که قصد کشف این نسخه بهبود یافته از این بازی را داشتند، باید کمی بیشتر تا 8 آوریل صبر کنند. . صبر خواهد کرد.

Naughty Dog اعلام کرد که نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 با تاخیری کوتاه منتشر خواهد شد.

به طور مشخص، نسخه رایانه های شخصی بازی در تاریخ 8 آوریل در دسترس خواهد بود. Naughtydog برای اعلام این خبر بیانیه ای منتشر کرد و اعلام کرد که افراد زیادی نسخه بهبود یافته Last of Ace را در پلی استیشن 5 تجربه کرده اند و افراد زیادی مشتاق تجربه آن بر روی رایانه شخصی هستند. به خصوص که برخی از کاربران این پلتفرم قبلاً قادر به اجرای این بازی نبوده اند. اما لازم است نسخه PC بازی در بهترین شرایط ممکن به دست بازیکنان برسد و تاخیر چند هفته ای آن به این استودیو این امکان را می دهد که نسخه PC را با کیفیت استانداردهای معمول Naughty Dog در اختیار عموم قرار دهد.

بخوانید  کارگردان Destiny 2 بانجی را ترک می کند