Respawn نمی خواهد Apex Legends 2 بسازد – “این ضد بینش ما است”



Apex Legends اکنون بیش از چهار سال از عمرش می گذرد و وارد فصل 16 می شود، که با توجه به اینکه حباب بازی زنده در حال ترکیدن است، بسیار شاهکار است. با نزدیک شدن به فصل 16، Respawn اولویت‌های خود را برای بازی تغییر می‌دهد تا مطمئن شود که تیم Apex Legends فقط محتوای جدیدی را به خاطر آن اضافه نمی‌کند. این تیم می‌خواهد از اضافه کردن چیزهای زیادی اجتناب کند که نبرد رویال را در گوشه‌ای اجتناب‌ناپذیر طراحی می‌کنند و تنها انتخابشان پایان دادن به بازی و سپس ساخت Apex Legends 2 است.

“من فکر می کنم آنچه در این فلسفه اساسی است [design director] اوا [Nikolich’s] استیو فریرا، کارگردان بازی، در مصاحبه ای درباره تاریخچه چهار ساله Apex Legends به GameSpot گفت: هدف ما این است که هدف ما این است که فقط به خاطر انتشار محتوا محتوا را منتشر نکنیم.

Lecture en cours: Bande-annonce de lancement d’Apex Legends : Revelry

“Premièrement, nous voulons avoir un impact sur le jeu, mais deuxièmement, nous voulons nous assurer que nous n’avons pas oublié le jeu de manière globale. [We don’t want to] به آرامی بازی را در حالتی قرار می دهیم که تنها گزینه برای ما برای انجام کار بعدی این است که کل چیز را اصلاح کنیم و پخش زنده را متوقف کنیم و سپس Apex Legends 2 را راه اندازی کنیم. این ضد دید ما است.

بدیهی است که Apex Legends احتمالا ادامه نخواهد داشت برای همه زمان ها. در برخی مواقع، سرورهای بازی چند نفره همیشه آنلاین ممکن است خاموش شوند و در آن زمان بازی دیگر قابل بازی نخواهد بود. اما تیم قصد دارد تا Apex Legends را تا جایی که ممکن است دوام بیاورد و از انتشار دنباله‌ای زنده مانند Destiny 2 یا Overwatch 2 خودداری کند.

“در حالی که ما تاریخ در ذهن نداریم – و به نظر شما، من فکر نمی کنم هیچ چیزی برای همیشه زنده بماند – در ذهن ما، Apex تا زمانی که یکی از ما روی آن کار کنیم ادامه خواهد داشت. فریرا گفت: “ما فکر می کنیم این یک چیز بی پایان است، اما فکر می کنم برای رسیدن به آن حداقل باید به رویکرد خود باور داشته باشیم، یعنی مطمئن شویم که تغییرات را ایجاد می کنیم. به بازی زمانی که آنها آماده هستند و زمانی که ما به آن چیزها نیاز داریم تا به جای اینکه فقط به فرمول محتوایی که بازیکنان انتظار دارند وارد شویم.”

بخوانید  Nintendo Switch Game Deals - Save Big On Mario And Zelda Games

نیکولیچ می گوید هسته رقابتی Apex Legends یک شاخص بالقوه برای طول عمر بازی است. نیکولیچ به GameSpot گفت: «آنچه Apex را برای همیشه برای موفقیت بالقوه آماده می کند، ماهیت رقابتی گیم پلی آن است. “این یک مسابقه است. و بازی هایی که امتحان خود را پس داده اند – و من در مورد همه بازی ها صحبت می کنم – بازی های رقابتی هستند. برای مثال شطرنج یکی از آنهاست. شطرنج به عنوان یک بازی هرگز از بین نخواهد رفت. بنابراین تا زمانی که از شکست ها دور هستیم، تا زمانی که تمام تلاش خود را برای مقابله با این موضوع انجام می دهیم [competitive side of players]با تمرکز بر هسته اصلی بازی و ساختن سیستم‌های پیرامون آن برای ادامه رشد و جذاب نگه داشتن آن، Apex می‌تواند برای همیشه دوام بیاورد.”

فصل 16 Apex Legends که در 14 فوریه آغاز می‌شود، بهترین گزینه برای بازیکنان جدید است. این فصل اولین فصلی است که شخصیت قابل بازی جدیدی به Apex Legends اضافه نمی کند و در عوض تغییرات بزرگی را در هفت افسانه به ارمغان می آورد و امتیازات کلاس را دوباره کار می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.