Octopath Traveler 2 بیش از یک میلیون نسخه فروخت

Square Enix آمار فروش Octopath Traveler 2 را منتشر کرده است.

لوگوی بازی Octopath Traveler 2

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

جالب اینجاست که بازی Octopath Traveler تا سپتامبر 2022 موفق به فروش سه میلیون نسخه شده بود. یک گیمر در بررسی بازی Octopath Traveler 2 امتیاز 8.5 را به این بازی داده است.در بخشی از متن نقد و بررسی این کتاب نوشته محمدصادق تووری می خوانیم:

Octopath Traveler 2 می تواند تجربه ای بین 50 تا 60 ساعت را ارائه دهد و اگرچه مشکلاتی مانند طراحی ماموریت های ثانویه یا بی استفاده ماندن شخصیت های خاص دارد، اما به لطف مکانیزم داستان، شخصیت پردازی و گیم پلی، می تواند لحظات سرگرم کننده و جالبی را به شما ارائه دهد. طرفداران قرار دادن این دسته از بازی ها.»

آخرین نسخه Octopath Traveler اواخر سال گذشته برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی منتشر شد. این بازی توسط Square Enix و Acquire ساخته شده است. این اثر نقش آفرینی توانسته امتیاز ۸۶ را در سایت متاکریتیک کسب کند. طبق آخرین اخبار دنیای بازی، اخیرا سازندگان بازی Octopath Traveler 2 بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته اند. این خبر توسط حساب کاربری رسمی ژاپنی Octopath Game در توییتر منتشر شده است.

بخوانید  بدون ضبط مجدد دیالوگ در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater