کارگردان Fast X توضیح می دهد که چگونه به یک دشمنی بزرگ در پشت صحنه پایان داد

هشدار: این مقاله حاوی چند اسپویلر بزرگ برای پایان Fast X است.

“بنابراین او آمد تا فیلم را ببیند و واقعاً آن را دوست داشت، و بعد شروع کردیم به صحبت کردن. خیلی روان بود، و صادقانه بگویم، به عنوان یک طرفدار، نمی توانستم ادامه فرنچایز را بدون دواین یا گال گدوت تصور کنم. این فرنچایز ساخته شد. توسط بازیگران و شخصیت‌ها. دکورها فوق‌العاده هستند. آنها شما را سرگرم می‌کنند و پاپ کورن را به دهان می‌برند، اما شخصیت‌ها این فرنچایز را همان چیزی که هست می‌سازند.

یعنی: مامور هابز با بازی دواین «راک» جانسون در چهار فیلم سری اصلی و یک اسپین آف، و ژیزل (گال گدوت) که تصور می شد از زمان Fast & Furious 6 مرده باشد – هر دو فلش بک های بسیار کوتاهی در این فیلم انجام می دهند. پایان فیلم

اما اکنون به نظر می رسد که آنها می توانند در Fast X-2 در سال 2025 نیز سرگرم شوند.

چگونه اتفاق افتاد؟ خب، لتریر به هالیوود ریپورتر گفت که این خود فیلم بود که جانسون را در بازگشت فروخت.

لتریر گفت: “من شخصاً دواین را نمی‌شناختم، اما با تیم دواین و دواین تماس گرفتیم. ما به نوعی در اتاق به یکدیگر نگاه کردیم و چند ماه به هم چشمک زدیم و گفتیم “باید با هم کار کنیم.” . . “و سپس من این ایده را داشتم و آن را به تهیه کنندگان و استودیو ارائه کردم. و سپس با دواین و تیمش تماس گرفتیم و گفتیم، “فقط بیا فیلم را تماشا کن.” ابتدا باید فیلم را دوست داشته باشید.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom Edition بهترین کنترلر دستی سوئیچ معرفی شد

تا آنجا که به لتریر مربوط می شد، مسئله این نبود که آنها چند نفر در #خانواده Fast & Furious داشتند، بلکه این بود که چه کسانی گم شده بودند.

در حالی که گدوت با مرگ شخصیتش به طور عادی نمایش را ترک کرد، خروج جانسون به دلیل درام واقعی بود. جانسون قسم خورد که به دلیل اختلاف طولانی مدتش با وین دیزل هرگز به فرنچایز اصلی باز نخواهد گشت. اما همه چیز تغییر می کند – و اکنون هابز بازگشته است و بازگشت خود را به صحنه فیلم Fast X اعلام می کند.

لویی لتریر، کارگردان فیلم «سریع ایکس»، دواین «راک» جانسون را به فیلم «سریع و خشمگین» بازگرداند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Fast X یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تمام دوران است و مطمئناً آنقدر بازیگران بزرگی دارد که با بودجه هنگفتش مطابقت داشته باشد. اما برای کارگردان، لوئیس لتریر، که یک هفته پس از خروج جاستین لین، نقش اصلی فیلم را پشت دوربین گرفت، بازیگران به اندازه کافی بزرگ نبودند.

داستان Leterrier یک دلیل بزرگ را دنبال می کند: در Fast Five، در واقع این مامور هابز بود که هرنان ریس، پدر دانته شرور Fast X جیسون موموآ را کشت. و بنابراین، پایان دادن به این رشته داستان بدون هابز به نوعی عجیب و غریب بود، زیرا دانته به طور قابل درک همان دشمنی را با هابز دارد که با شخصیت هایی که در واقع در بقیه Fast X هستند.

بخوانید  ریمستر Shadows of the Damned معرفی شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر