حضور بازیگر سریال شوالیه ماه در فیلم گلادیاتور 2 تا تغییر یکی از بازیگران اصلی

علاوه بر این، فرد هچینگر که در سه گانه فیلم های خیابان ترس، فصل اول سریال نیلوفر سفید و کرایون شکارچی بازی کرد، بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران گلادیاتور 2 اضافه شده است و در واقع جایگزین شده است. بری کیوگان که به دلیل درگیری این فیلم با برنامه هایش مجبور به ترک او شدند. اکنون، هچینگر قرار است در نقش امپراتور گتا شیطانی و منفی در دنباله گلادیاتور بازی کند. علاوه بر این، می قلماوی نقش اصلی زن در فیلم گلادیاتور 2 را بازی خواهد کرد.

ریدلی اسکات برای کارگردانی گلادیاتور 2 بازخواهد گشت و وظیفه نگارش فیلمنامه گلادیاتور 2 بر عهده دیوید اسکارپا است که پیش از این در فیلم های All The Money In The World و Napoleon با اسکات کار کرده بود. گلادیاتور در سال 2000 اکران شد و بیش از 460 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. گلادیاتور همچنین نامزد 11 جایزه اسکار شد و برنده 5 جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو شد.

Gladiator 2 در 22 نوامبر 2024 اکران خواهد شد.

پارامونت اخیراً بازیگران بیشتری را برای حضور در این فیلم اضافه کرده است گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات استخدام شد و یکی از بازیگران اصلی آن تغییر کرد.

قبل از این حضور پاول ماسکل کانی نیلسن در نقش لوسیوس، دنزل واشنگتن، جوزف کوین، پدرو پاسکال و جایمن هانسو در نقش لوسیوس در گلادیاتور 2 حضور داشتند. گلادیاتور ۲ داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی خواکین فینیکس را دنبال می‌کند. در پایان فیلم گلادیاتور، لوسیوس چنان تحت تأثیر ماکسیموس راسل کرو قرار گرفت که او و مادرش را نجات داد.

بخوانید  Violent Night 2 در حال حاضر در حال تولید است
فرد هچینگر در سریال White Lotus در حال بازی با نینتندو سوییچ

بالاخره فیلم گلادیاتور 2 در دست ساخت است و هم اکنون با توجه به اخیرا اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری به Gladiator 2 اضافه شده اند. Mei Qalamawi بازیگر سریال Moon Knight و Ramy، Peter Mensah بازیگر فیلم Avatar و Matt Lucas بازیگر فیلم Bridesmaids جدیدترین بازیگرانی هستند که بازی کرده اند. به دنباله گلادیاتور اضافه شد. . درک ژاکوبی، بازیگر نقش سناتور گراکوس در فیلم گلادیاتور، نیز برای ایفای مجدد نقش خود در فیلم گلادیاتور بازگشته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر