پدرو پاسکال به جمع بازیگران گلادیاتور گلادیاتور 2 پیوست

ضرب الاجل گزارش می دهد که مذاکرات نهایی برای پیوستن پاسکال به دنباله گلادیاتور در حال انجام است. او می‌تواند دومین نفری باشد که در یک روز به فیلم اضافه می‌شود، زیرا جوزف کوین، ستاره چیزهای عجیب، ظاهراً در حال مذاکره برای فیلم بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پل مسکال بازیگر Aftersun قرار است در Gladiator 2 در نقش لوسیوس، پسر لوسیلا (با بازی مجدد کانی نیلسون) و برادرزاده کومودوس (در ابتدا با بازی خواکین فینیکس) بازی کند. دنزل واشنگتن نیز ظاهراً نقش مهمی در دنباله بازی دارد و برای اولین بار پس از گانگستر آمریکایی با اسکات همکاری می کند. بری کیوگان (The Banshees of Inisherin) نیز بخشی از بازیگران پر ستاره است.

راسل کرو، ستاره اصلی گلادیاتور، به دنباله فیلم حسادت می کند و از مشارکت اسکات ابراز هیجان کرده است. کرو برای بازی در نقش ماکسیموس برنده جایزه اسکار شد و این فیلم برنده بهترین فیلم شد.

Gladiator 2 قرار است در 22 نوامبر 2024 اکران شود، بیش از 24 سال از نسخه اصلی.

طبق گزارش ها، The Last of Us و پدرو پاسکال، ستاره ماندالوریایی، در حال مذاکره برای بازی در دنباله فیلم گلادیاتور به کارگردانی ریدلی اسکات هستند. نقش او در حال حاضر ناشناخته به نظر می رسد، اما او می تواند قبل از بازگشت به عنوان جوئل برای فصل 2 سریال HBO، فیلم را فیلمبرداری کند.

بخوانید  دارندگان PS5 بیشتر از خریداران برندهای دیگر، کنسول خود را به عنوان پلتفرم اصلی بازی خود ارزیابی می کنند

The Last Of Us فصل 2: ​​همه چیزهایی که می دانیم