پیش‌سفارش‌های Pokemon Go Plus+ در Amazon و Best Buy انجام می‌شود

هنگامی که در حال حرکت هستید، این وسیله جانبی را می توان با Pokemon Go برای چرخاندن PokeStops یا پرتاب PokeBall – و همچنین Great Balls و Ultra Balls – به صورت خودکار استفاده کرد، و پیوند Pokemon Go Plus+ با Pokemon Go نیز به شما امکان می دهد تا بازی را انجام دهید. جستجوی ویژه برای گرفتن اسنورلاکس که کلاه شبانه به سر دارد.

برای بازی Pokemon Go به چیزی بیشتر از گوشی هوشمند خود نیاز ندارید، اما برای Pokefan که به دنبال سرگرمی بیشتر با این بازی و برنامه Pokemon است که اواخر امسال عرضه می شود، Pokemon Go Plus+ باید در رادار شما باشد Pokemon Go Plus+ اکنون با قیمت 55 دلار برای پیش خرید در دسترس است آمازون و بهترین خرید قبل از عرضه این گجت در 14 جولای. فروشگاه نینتندو ماه‌هاست که فروخته شده است، بنابراین تعجب نمی‌کنیم که سایر خرده‌فروشان را نیز ببینیم.

Pokemon Sleep یک بازی (نوعی) است که حول عادات خواب شما متمرکز شده است، که با پیشرفت در بازی اندازه گیری و تجزیه و تحلیل می شود. در اولین جلسه خواب شما یک Snorlax دوستانه به شما ملحق می شود و سایر پوکمون ها به خواب شما می پیوندند. شب هنگام جمع آوری چندین “سبک خواب” در طول راه.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این لوازم جانبی جمع و جور که پیوندی بین برنامه های Pokemon Sleep و Pokemon Go است، هم به عنوان یک لالایی و هم به عنوان ساعت زنگ دار عمل می کند. به سادگی دکمه مرکزی را فشار داده و نگه دارید، آن را در کنار سر خود قرار دهید، و از پیکاچو می خواهید که شما را بخواباند و با یک پیام شاد از خواب بیدارتان کند. هر چه بیشتر بخوابید، پیکاچو دوستانه‌تر می‌شود، صداهای بیشتری در طول مسیر باز می‌شود، و حتی می‌توانید پوکمون‌های بیشتری را در طول ساعات خوابتان جمع‌آوری کنید تا به تکمیل Sleep Pokedex کمک کنید.

بخوانید  ساخت انیمیشن جدید استاپ موشن گیلرمو دل تورو تایید شد
Pokemon Go+
Pokemon Go+
تحریریه مجله بازی یک گیمر