پایان Baldur’s Gate 3 دارای 17000 تغییر است



بازی RPG Baldur’s Gate 3 ظاهراً دارای تغییرات احتمالی بیشتری نسبت به چیزی است که هر کسی حدس می‌زند. با توجه Fextralifeتقریباً 17000 نوع از پایان بازی وجود دارد.

Fextralife گفت که با نویسنده کریستال دینگ صحبت کرده است که عدد 17000 را ارائه کرده است. مدیر انتشارات Larian استودیو توسعه دهنده ظاهراً این عدد را تایید کرده و در توییتی گفت: “اوه نه، آنها عدد 17000 را پیدا کردند.”

این بدان معنا نیست که 17000 پایان “اصلی” وجود دارد، بلکه 17000 نوع پایان وجود دارد، با تفاوت های ظریف یا جزئی. از نظر تعداد پایان های داستان «اصلی» بازی، ظاهراً لاریان نتوانسته عددی را تأیید کند.

به گفته لاریان، بین 75 تا 100 ساعت طول می کشد تا کمپین اصلی Baldur’s Gate 3 تکمیل شود. لاریان گفت، برای کسانی که می خواهند “همه کار را انجام دهند” باید انتظار داشته باشند که حدود 200 ساعت بازی کنند.

قبل از آن، لاریان اشاره کرد که Baldur’s Gate 3 یک بازی کاملاً بزرگ است. در یک پست اخیر وبلاگاستودیو گفت که این عنوان «دیالوگ های سینمایی» بیشتری نسبت به «سه بار مجموع هر سه رمان ارباب حلقه ها» دارد. 174 ساعت کات سین بازی بیش از دو برابر طول هر فصل از بازی تاج و تخت است.

لاریان گفت: «همه این محتوا به شما امکان انتخاب و پیامد بسیار زیادی می‌دهد و تضمین می‌کند که ماجراجویی همه منحصربه‌فرد خواهد بود».

بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ 3 آگوست برای رایانه های شخصی منتشر می شود و یکی از دلایلی که این تاریخ از 31 آگوست به جلو کشیده شد، جلوگیری از درگیری با استارفیلد بود. در همین حال، نسخه PS5 بازی Baldur’s Gate 3، قرار است در تاریخ 6 سپتامبر، روز انتشار Starfield منتشر شود. با این حال، نسخه PS5 Starfield وجود ندارد. نسخه ایکس باکس Baldur’s Gate 3 هنوز هم می تواند عرضه شود، اما تا زمانی که Larian از عملکرد بازی در هر دو Xbox Series X راضی نباشد. و اس.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  ارائه بازی موبایل ماجراجویی افسانه ای Black Hole Warrior