پاسخ امروز وردل (شماره 584) – 24 ژانویه 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر نتوانستید از سرنخ های ما پاسخ را حدس بزنید، نترسید، زیرا ما پاسخ کامل را در اینجا داریم. پاسخ کامل به Wordle 24 ژانویه…”حساب” است. مطمئناً کلمه دشواری نیست، اما حروف صدادار پشت سر هم می تواند منبع ناامیدی باشد. امیدوارم هر بازیکنی بتواند کلمه صحیح را به دست آورد و به خط خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.

ما با دو سرنخ شروع می کنیم که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود اما بلافاصله کلمه را بیان نمی کند.

  • نکته 1: این کلمه را می توان به عنوان فرآیند تعیین تعداد کل چیزی تعریف کرد. شما اغلب این کار را در کلاس ریاضی انجام می دهید یا زمانی که می خواهید بفهمید برای یک مورد خاص چقدر هزینه کرده اید. این کلمه با مترادف “شامل” نیز تعریفی دارد.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است که هر دو در وسط کلمه قرار دارند. تکرار حروف در این کلمه وجود ندارد. این کلمه با حرف “ج” شروع می شود.

اگر هنوز Wordle 24 ژانویه را شروع نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات آغازین توصیه‌شده ما را بررسی کنید تا قبل از شروع به شما برتری بدهیم. با این حال، اگر قبلاً حدس‌های عمیقی دارید و در این راهنما هستید، احتمالاً به دنبال یک راه نجات هستید تا خط شما به پایان نرسد. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا این راه نجات را ارائه دهیم و سرنخ هایی ارائه دهیم که حدس زدن پاسخ را برای بازیکنان آسان تر می کند. در زیر، بازیکنان دو سرنخ برای Wordle امروز را علاوه بر پاسخ کاملی که در پایین‌تر در راهنما یافت می‌شوند، خواهند دید.

بخوانید  نقد فیلم تلفن سیاه | ایثن هاک در نقش یک قاتل زنجیره‌ای

پاسخ امروز وردل – 24 ژانویه 2023

سه شنبه 24 ژانویه است و ما با نسخه دیگری از راهنمای Wordle خود برگشتیم. بر خلاف هفته گذشته، پاسخ امروز نسبتا ساده و کلمه ای است که هر بازیکنی از آن استفاده کرده یا شنیده است. واقعاً هیچ حرف نادری وجود ندارد که معمولاً به یک پاسخ آسان منجر می شود. با این حال، گاهی اوقات ساده ترین کلمات به دلیل آشکار بودن آنها سخت ترین زمان را به بازیکنان می دهد.