توانایی‌های ددپول را در تریلر جدید Marvel’s Midnight Suns نشان دهید


استودیو Firaxis در تریلر جدیدی توانایی های شخصیت ددپول در بازی Marvel’s Midnight Suns را به نمایش گذاشته است.

با اعلام استودیو Firaxis، اولین بسته الحاقی بزرگ پولی Midnight Suns مارول با نام The Good, The Bad و The Undead در تاریخ 26 ژانویه (6 بهان) سال جاری منتشر خواهد شد. به گفته سازندگان این DLC شامل یک کمپین داستانی و دشمنان جدید خواهد بود و از همه مهمتر ددپول را به عنوان یک شخصیت قابل کنترل جدید به بازی اضافه خواهد کرد.در همین راستا استودیو Firaxis تریلر جدیدی منتشر کرده است که در آن اطلاعیه کریستوفر برخی از توانایی های ددپول و نحوه کار آنها را توضیح می دهد.

ددپول یک نابودگر واقعی است و محرک اصلی توانایی های او En Fuego نام دارد. ددپول مقادیر مختلفی از En Fuego را از کشتن دشمنان به دست می آورد و قدرت حملات خود را بهبود می بخشد. برای مثال، قابلیت Death from Above بسته به تعداد En Fuego، آسیب‌های مختلفی به دشمنان وارد می‌کند. این توانایی در صورت ارتقاء می تواند آسیب کمی به دشمنان وارد کند.

ددپول می تواند دشمنان را طعنه بزند و با این کار یک امتیاز مقاومت به دست آورد. این نقطه را می توان برای استفاده از نقشه نیز ارتقا داد. توانایی Pain Pinata می تواند تمام دشمنان را در یک منطقه خاص هدف قرار داده و به آنها آسیب برساند. استفاده از هر دسته En Fuego می تواند دامنه آسیب Pain Pinata را تا 25 درصد افزایش دهد. در نهایت، یکی از قدرتمندترین توانایی‌های ددپول که در تریلر به نمایش گذاشته شده، Burning Sensation نام دارد که می‌توان از آن برای وارد کردن آسیب‌های زیاد به اهداف منفرد استفاده کرد. استفاده از En Fuego قدرت این توانایی را دوچندان می کند.

بخوانید  فروش DLC بازی Cuphead به یک میلیون نسخه رسید

علاوه بر این مهارت‌های تهاجمی، ددپول دارای یک توانایی دفاعی به نام Staying Alive است که می‌تواند تا 15 درصد از نوار سلامتی خود را در هر دور مبارزه بازگرداند. با ارتقای این توانایی می توان سلامت بیشتری را با استفاده از En Fuego احیا کرد.

دانلود فیلم آپارات

ددپول برای تاثیرگذاری در نبرد به قهرمانی کمی نیاز دارد و اگر تیم قهرمانی مناسبی برای حمایت از او داشته باشد، می‌تواند آسیب بزرگی به دشمنان وارد کند. Deadpool اولین قهرمان اضافی و پولی Marvel’s Midnight Suns است و پس از آن قهرمانان دیگری مانند Venom، Storm و Morbius به بازی اضافه خواهند شد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.