هاب رسمی Apex Legends Lore به بازیکنان جدید کمک می‌کند تا به عقب بروند

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

اوج سناریوی گسترده اکنون بسیار پیچیده است که حتی تلاش برای توضیح زمینه رویدادهای فعلی بازی می تواند دشوار باشد. برای تازه واردان، فهرستی از Apexe های متعدد، زیاد موضوعات طرح می تواند طاقت فرسا باشد. فهرست 23 شخصیت به تنهایی ردیابی چیزها را سخت می کند، اما بخش دیگری از مشکل این بود که پس از پایان خط داستانی هر فصل، هیچ راهی برای دسترسی به خط داستانی آن فصل وجود نداشت. در طول چهار سال گذشته، طرفداران Apex در /r/ApexDiscovered و ویکی های میزبانی شده توسط فندوم (سایت خواهر گیم اسپات) داستان های کمیک یا بازی هر فصل را با دقت آرشیو و فهرست بندی کرده است، همراه با پیوندهایی به کمیک های توییتر و سایر منابع دانش. در نهایت، بازیکنان جدیدی که می‌خواستند «کل داستان» را بدانند باید زمان قابل‌توجهی را صرف تحقیق در مورد رویدادهای فصل‌های گذشته می‌کردند. اما امروز با رونمایی از مرکز رسمی Apex Legends Lore Respawn، همه چیز تغییر کرد.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

Apex Legends Season 16: Revelry امروز راه اندازی شد و حجم عظیمی از محتوای جدید را به بازی اضافه کرد. اما بین هیجانی که در مورد ورود تیم Deathmatch مدت ها مورد انتظار بود و سیستم جدید Remastered Legend Classes، به راحتی می توان یکی از بهترین ها را از دست داد. اضافات جدید به بازی: یک مرکز دانش رسمی.

بخوانید  اولین تریلر فصل دوم Invincible منتشر شد زمان تقریبی پخش اعلام شد

بازی Apex Legends بر روی کنسول و رایانه شخصی رایگان است. نسخه موبایلی این بازی، Apex Legends Mobile، برای بازی در دسترس است اندروید و iOS دستگاه ها، اما در 1 مه به پایان می رسد.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.