نمایش اشکال مختلف پوستر فیلم Ghostface در Scream VI


شرکت پارامونت پیکچرز پوسترهای جدیدی از فیلم اسلشر Scream VI منتشر کرده است که قاتل نقابدار را در چهره های مختلف نشان می دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که پوسترهای جدیدی از فیلم Scream VI (Scream 6) از کمپانی پارامونت پیکچرز در توییتر مجموعه Scream منتشر شده است. یکی از پوسترها تصویر رنگارنگی از Ghostface را نشان می دهد که نیویورک را هدف قرار می دهد. 3 پوستر دیگر روش های تماشای Scream از جمله Dolby Cinema و 4DX را تبلیغ می کنند. این فیلم در تاریخ 19 مارس (10 مارس) اکران خواهد شد.

ماتیو بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت آنها در راس فیلم جیغ 6 بودند و جیمز وندربیلتنویسنده فیلم زودیاک و گای بیوسیکنویسنده سریال Castle Rock فیلمنامه خود را نوشته است. در خلاصه داستان فیلم ترسناک Scream VI آمده است: «پس از آخرین قتل‌های Ghostface در Scream 5، چهار بازمانده تصمیم می‌گیرند وودزبورو را ترک کنند تا فصل جدیدی از زندگی خود را در شهر نیویورک آغاز کنند.»

ملیسا بارارامجری که در In the Heights (در ارتفاعات) ظاهر می شود یاس قهوه ای ساویبازیگر سریال The Leftovers میسون گودینگبازیگر فیلم “Booksmart” جنا اورتگاستاره سریال چهارشنبه هایدن پنیتیربازیگر قهرمانان و کورتنی کاکس، بازیگر سریال Friends (Friends) یکی از بازیگرانی است که برای ایفای نقش در فیلم Scream VI بازخواهد گشت. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به قهرمان جک، هنری چرنی، لیانا را آزاد کرد، درموت مولرونی، دوین نکودا، تونی ریولوری و جاش سگرا اشاره شده.

بخوانید  لغو سریال Stargirl از مجموعه دی سی پس از سه فصل توسط CW

جیمز وندربیلت از Project X Entertainment پل نینشتاین و گیوم شروک آنها به عنوان تهیه کننده Spyglass’s Scream VI کار می کنند. کوین ویلیامسوننویسنده قسمت های قبلی مجموعه ویلا چاد رادیو سکوت نیز تولید اجرایی این پروژه را بر عهده دارد. از دیگر عوامل اجرایی فیلم می توان به گری باربیر از Spyglass، پیر آویلاتگر، ران لینچ، کتی کنراد و ماریان مادالنا ارجاع

تحریریه مجله بازی یک گیمر