امکان عرضه هدفون های بی سیم جدید سونی PS5 و AirPods در سال مالی 2023

اگر گزارش رسانه Insider Gaming صحت داشته باشد، سونی ممکن است با عرضه هدفون و هدفون جدید آماده ارتقاء تجهیزات صوتی PlayStation 5 باشد.

بر اساس گزارش رسانه Insider Gaming، این ایرفون کنسول جدید PS5 با کد Project Nomad و دارای عمر باتری 5 ساعته و کیف شارژی است که با استفاده از کابل USB-C قابل شارژ است. این گزارش نشان می دهد که کاربران می توانند از این کابل برای به روز رسانی سیستم عامل AirPods خود استفاده کنند.

در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که سونی ممکن است در حال کار بر روی یک هدست بی سیم برای استفاده با کنسول پلی استیشن 5 باشد. پایان سال مالی 2023، که از آوریل 2023 تا مارس 2024 (آوریل 1402 تا آوریل 1403) را پوشش می دهد.

ظاهراً این ایرپادها در کنار یک هدست بی سیم به نام Voyager عرضه می شوند که بسیار شبیه به Project Nomad است و احتمالاً هدست پرچمدار پلی استیشن 5 خواهد بود. یکی از ویژگی های اصلی PS5 Tempest 3D Audio است که با فرض اینکه بازی از آن پشتیبانی می کند. این امکان استفاده از صدای فراگیر سه بعدی را با هر هدستی فراهم می کند. از زمان عرضه پلی استیشن 4، سونی هدفون های خود را در اختیار کاربران پلی استیشن قرار داده است.

بخوانید  This Diablo 4 Custom Xbox Series X Is So Elaborate That It Doesn't Work