نقشه Marvel’s Spider-Man 2 دو برابر بیشتر از نسخه های قبلی خواهد بود


گیمز Insomniac اعلام کرده است که نقشه Marvel’s Spider-Man 2 دو برابر اندازه دو نسخه قبلی خواهد بود.

هنگامی که اینسومنیاک گیمز Marvel’s Spider-Man را منتشر کرد، به دلیل داستان سرایی جذاب و مکانیک های عالی گیم پلی، از جمله وب، مورد تحسین قرار گرفت. این بازی دارای نقشه بزرگی بود که منهتن نیویورک را به تصویر می کشید و مجموعه ای از کلکسیون ها، فعالیت ها و ماموریت های جانبی را به نمایش می گذاشت. اکنون سازنده تایید کرده است که نقشه Marvel’s Spider-Man 2 بسیار بزرگتر است.

در همین راستا برایان اینتیهارمدیر خلاق این پروژه در مصاحبه با Famitsu تایید کرد که نقشه بازی Marvel’s Spider-Man 2 دو برابر نسخه های قبلی است. این کارگردان در ادامه توضیح داد: «این بار دو محله کوئینز و بروکلین را اضافه کردیم. بنابراین، به طور کلی، اندازه نقشه حدود دو برابر بزرگتر از بازی های قبلی است. از آنجایی که هر دوی این مناطق کمی کوچک‌تر و مسکونی‌تر هستند، فکر می‌کنم تفاوت قابل توجهی با منهتن خواهند داشت. ما برای موقعیت های غیرمنتظره مانند نبرد در رودخانه بین دو منطقه آماده شدیم که قبلا انجام نداده بودیم. بنابراین امیدوارم برای کشف آنها منتظر بمانید.”

بازی Marvel’s Spider-Man 2 پاییز امسال به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. یوری لوونتال، صداپیشه مرد عنکبوتی و پیتر پارکر، نگرانی های برخی از طرفداران را در مورد تریلر گیم پلی اخیر بازی در نمایشگاه پلی استیشن بیان کرد و گفت که طرفداران هنوز قسمت زیادی از بازی را ندیده اند. انتظار می رود Insomniac Games این بازی را به اشتراک بگذارد. تاریخ انتشار و شروع پیش فروش بازی به زودی.

بخوانید  مشخص شدن تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Black Panther 2

نظر شما در مورد جدیدترین اخبار مرد عنکبوتی ۲ مارول چیست؟ آنها را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر