نسخه آزمایشی Resident Evil 4 Remake احتمالا فردا منتشر خواهد شد

منابعی از وب‌سایت Insider Gaming نیز تایید کرده‌اند که بازی Exporimal Capcom نیز فردا صبح در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود و تاریخ انتشار آن 23 جولای 1402 (14 جولای 2023) اعلام خواهد شد.

بر اساس آنچه که برای اولین بار توسط یکی از کاربران توییتر به نام @JbootyfuI بر اساس آگهی منتشر شده در توییچ گزارش شد، نسخه دمو Resident Evil 4 Remake پس از رویداد کپکام صبح فردا (جمعه) منتشر خواهد شد. کپکام مدتی پیش نسخه دمو این بازی را تایید کرده بود و حالا منابعی از سایت Insider Gaming تایید کرده اند که این نسخه دمو فردا عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد پس از اتمام رویدادی که کپکام برای فردا صبح (جمعه) برنامه ریزی کرده است، نسخه دمو این بازسازی منتشر شود. Resident Evil 4 را منتشر کرد.

بازی Resident Evil 4 Remake 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برای کنسول ها پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اسپلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهند شد.

به طور خاص، رویداد Capcom قرار است از ساعت 1:40 بامداد جمعه 19 مارس با پیش نمایش آغاز شود و برنامه اصلی ساعت 2 بامداد آغاز شود. پیش بینی می شود پس از پایان این مراسم، نسخه دمو بازسازی Resident Evil 4 در دسترس قرار گیرد. باید منتظر ماند و دید که این نسخه دمو چه محتوایی خواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  WoW به تازگی اولین بوسه خود را روی صفحه نمایش داد، و آن بین زوج قدرت قطعی Azeroth است