نبرد مرد عنکبوتی با شروران در تصاویر انیمیشن جدید مرد عنکبوتی 2

مجله Empire تصاویر جدیدی از Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر کرده است که برای اولین بار کرکس را در آن به نمایش می گذارد.

Spider-Man: Across the Spider-Verse در 2 ژوئن 2023 (12 ژوئن 1402) و Spider-Man: Beyond the Spider-Verse برای اکران در تاریخ 29 مارس 2024 (10 آوریل 1403) برنامه ریزی شده است. . خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون وظیفه ساخت انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بر اساس فیلمنامه ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر مسئول هستند

طبق آخرین اخبار تلویزیون، تصاویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خود را به انیمیشن مرد عنکبوتی 2 اختصاص داده و به همین منظور 2 تصویر روی جلد و دو تصویر جدید از این انیمیشن منتشر کرده است. دو تصویر کاور Empire بر سفر بین دنیاهای مختلف انیمیشن تمرکز دارند که در آن شاهد دو طرح جلد متفاوت و جذاب هستیم.

شامیک مور، هایلی استاینفلد، اسکار آیزاک، ژاک جانسون، عیسی راعی، دانیل کالویا، کاران سونی، جیسون شوارتزمن، جورما تاکونی، گرتا لی، ریچل درچ، لونا لورن ولز و برایان تایری هنریاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse صداپیشه هستند. فیل لرد و کریستوفر میلر همچنین به عنوان تهیه کننده در دنباله انیمیشن Spider-Man بازگشت.

علاوه بر این، در اولین تصویر منتشر شده از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse، می توانیم شاهد نبرد مرد عنکبوتی و اسپایدر گوئن با شخصیت شیطانی و منفی Spot باشیم که اسپایدر پانک نیز به آنها کمک می کند. در تصویر دوم از انیمیشن مرد عنکبوتی 2 برای اولین بار شاهد حضور شخصیت خبیث و منفی Vulture هستیم که با Spider-Man 2099 مبارزه می کند و در ادامه می توانید این 4 تصویر را مشاهده کنید:

بخوانید  Halo Infinite فصل 3 در نت‌های پچ تکرار می‌شود