مکان‌های توزیع‌کننده دستگاه Zelda: Tears Of The Kingdom Zonai

آلبوم عکس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



همچنین توجه داشته باشید که اکثر توزیع کنندگان دستگاهی که ما پیدا کردیم در منطقه آسمان بودند، بنابراین باید بدانید که چگونه به محض ترک جزیره بزرگ آسمان به آسمان بروید.

چند بار Zonai می تواند ثروت Zonai را شرمنده کند.
چند بار Zonai می تواند ثروت Zonai را شرمنده کند.

در Zelda: Tears of the Kingdom، می‌خواهید توزیع‌کنندگان دستگاه Zonai را پیدا کنید تا شاخ‌های ساختمان Zonai یا هزینه‌های خود را با دستگاه‌های دستی Zonai مبادله کنید – که در زبان عامیانه به عنوان همه چیزهای جالب تمدن باستانی شناخته می‌شود. چیزهایی مانند بال، پنکه، شعله انداز و غیره. می توان از آن برای ایجاد تجهیزات واقعا شگفت انگیز استفاده کرد، و حتی در اولین هفته از زمان عرضه بازی، ما شاهد برخی از این ابزارها بودیم. شاهکارهای قابل توجه مهندسی. اما هیچ یک از اینها بدون دستگاه های Zonai امکان پذیر نیست. برای اینکه با این اقلام موجود بمانید، اینجا جایی است که می‌توانید توزیع‌کنندگان دستگاه را در سراسر Tears of the Kingdom پیدا کنید.

مکان های توزیع کننده دستگاه Zelda

ما دستگاه‌های فروش دستگاه‌های فروش زیادی را در سفرهای خود پیدا کرده‌ایم، و در حالی که گمان می‌کنیم حتی بیشتر از آن‌ها مخفی هستند، تعداد زیادی از مکان‌های دستگاه فروش خودکار که قبلاً داریم، گزینه‌های زیادی را برای توقف در حین سفر در اختیار شما قرار می‌دهد. از گالری تصاویر ما در زیر استفاده کنید تا نزدیک ترین مورد را به جایی که هستید – یا مقصد خود – پیدا کنید و تجارت را شروع کنید.

با بسیاری از دستگاه‌های Zonai، می‌توانید جهان را خلاقانه کاوش کنید، که هنگام جستجوی تمام 152 زیارتگاه موجود در بازی برای کسب پاداش 100٪ تکمیل حرم مفید است. برای راهنماهای بیشتر، حتماً مرکز راهنمای راهنمای اشک‌های پادشاهی ما را بررسی کنید.

دستگاه پخش‌کننده‌ها به نوعی شبیه دستگاه‌های پخش آدامس هستند – در واقع، به وضوح طراحی شده‌اند تا شبیه آنها به نظر برسند و رفتار کنند. به موجودی خود بروید و انتخاب کنید تا حداکثر پنج را نگه دارید هزینه های منطقه یا شاخ بسازید– همانطور که هنگام آشپزی انجام می دهید – و دستگاه های تصادفی Zonai را بیرون بیاورید. هرچه اقلام قابل مبادله بیشتر داشته باشید، می‌توانید دستگاه‌های Zonai بیشتری را ذخیره کنید، بنابراین مهم است که هر زمان که می‌توانید آنها را تحویل بگیرید – اغلب توسط دشمنان از بین می‌روند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی آخرین ماموریت گروه Guardians of the Galaxy در تریلر جدید Guardians of the Galaxy 3