فروش ۲.۷ میلیون نسخه فیزیکی بازی Splatoon 3 در ژاپن طی ماه سپتامبر

فروش ۳.۴۵ میلیون نسخه‌ای بازی Splatoon 3 طی سه روز اول در ژاپن مربوط‌به مجموع فروش نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی اثر است. حالا براساس گزارش جدید مجله‌ی فامیتسو می‌دانیم که میزان فروش نسخه‌های فیزیکی اسپلاتون ۳ در ژاپن طی ماه سپتامبر، حدود ۲.۷ میلیون نسخه بود. برای اینکه متوجه شویم بازار نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی به ترتیب چه‌قدر در فروش کلی اسپلاتون ۳ در ژاپن نقش دارند، به آمار مجموع فروش بازی Splatoon 3 در ژاپن تا انتهای ماه سپتامبر نیاز داریم.

موفقیت بازی Splatoon 3 محدود به بازار ژاپن نمی‌شود و برای نمونه این ویدیوگیم در بریتانیا هم فروش بسیار خوبی را تجربه کرد.



منبع

براساس جدیدترین اخبار بازی، اسپلاتون ۳ توانست ۶۹ درصد از کل فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌های ویدیویی در بازار ژاپن طی ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی را به خود اختصاص دهد. از قبل اطلاع داریم که این بازی شوتر انحصاری کنسول نینتندو سوییچ مطابق گزارش‌ها طی سه روز اول عرضه به ۳.۴۵ میلیون نسخه فروش در ژاپن رسید؛ آماری فک‌انداز که ظاهرا نشان می‌دهد Splatoon 3 رکورد بزرگ‌ترین فروش افتتاحیه ویدیوگیم در ژاپن تا امروز را به نام خود زده است.

بازی Splatoon 3 مخصوصا در ژاپن، یک موفقیت اقتصادی عظیم را برای نینتندو به ارمغان آورد. حالا به‌لطف انتشار آمار فروش نسخه‌های فیزیکی‌ها در ژاپن طی ماه سپتامبر، بیشتر متوجه ابعاد این موفقیت می‌شویم.

همان‌طور که اشاره شد، نکته‌ی جالب درباره‌ی فروش نسخه‌های فیزیکی بازی Splatoon 3 در ژاپن این است که میزان تسلط محصول روی بازار در سپتامبر امسال را نشان می‌دهد. در نگاه کلی طی ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ حدود ۳.۹ میلیون نسخه‌ی فیزیکی بازی‌های ویدیویی در ژاپن به فروش رسید. از بین این ۳.۹ میلیون، ۲.۷ میلیون نسخه‌ی فیزیکی فروخته‌شده متعلق به اسپلاتون ۳ است.

بخوانید  پایان پشتیبانی از بازی The Witcher: Monster Slayer در سال 2023
تحریریه مجله بازی یک گیمر