پایان پشتیبانی از بازی The Witcher: Monster Slayer در سال 2023

دیروز، CD Projekt Red اعلام کرد که بازی موبایل The Witcher: Monster Slayer، با الهام از Pokemon Go، در تاریخ 30 ژوئن 2023، کمتر از دو سال پس از انتشار اولیه آن بر روی موبایل در جولای سال گذشته، از بازی حذف خواهد شد. گیمرهای موبایل و فروشگاه های گوگل پلی و iOS.

با توجه به جزئیات منتشر شده، بازی The Witcher: Monster Slayer از 31 ژانویه دیگر در اپ استور اپل و گوگل پلی در دسترس نخواهد بود. پرداخت های درون بازی نیز از آن زمان به بعد غیرفعال خواهد شد و هیچ آپدیت جدیدی برای اضافه کردن هیولاها، زره ها، کوئست ها و رویدادهای جدید به بازی منتشر نخواهد شد.

البته، برخی از اعضای اصلی تیم Spokko همچنان تا ژوئن در استودیو پشتیبانی از بازی کار خواهند کرد، اما برخی دیگر از اعضای استودیو که نتوانستند وارد تیم‌های CD Pratchket Red شوند، اخراج خواهند شد. روابط عمومی CD Project می‌گوید که این شرکت از تمام توان خود استفاده خواهد کرد تا مطمئن شود هنرمندانی که تحت تأثیر این اخراج قرار می‌گیرند با مشکلات کمتری در روند یافتن یک مکان جدید برای کار مواجه خواهند شد.

پیش از این، هنگام انتشار آخرین گزارش مالی مجموعه CD Projekt در هفته گذشته، این شرکت اعلام کرد که بازی کارتی Gwent: The Witcher Card Game اکنون به میزان قابل توجهی از محتوا و پشتیبانی نرم افزاری کمتری نسبت به قبل برخوردار خواهد بود و پس از پایان سال 2023، وجود خواهد داشت. دیگر محتوا یا به‌روزرسانی اصلی برای بازی وجود نخواهد داشت، اگرچه سرورهای بازی برای سال‌های آینده فعال خواهند ماند و تنها تعداد محدودی از توسعه‌دهندگان فعلی بازی تحت برنامه‌ای به نام Project Gwentfinity با کمک بازی در آن کار خواهند کرد. انجمن طرفداران. آنها محتوای فصلی و کارت‌های موجودی را منتشر خواهند کرد.

بخوانید  تنها با ۲۵ دلار، یک میکرو اس‌دی ۵۱۲ گیگابایتی SanDisk برای Switch یا Steam Deck دریافت کنید

CD Projekt اعلام کرده است که پشتیبانی از بازی موبایل The Witcher: Monster Slayer در سال آینده به پایان می رسد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

همزمان با آفلاین شدن بازی، تمامی توسعه دهندگان این اپلیکیشن از استودیوی لهستانی Spokko به تیم های توسعه داخلی مجموعه CD Project Red منتقل می شوند تا در مراحل ساخت قسمت جدید با این استودیو همکاری کنند. سری Witcher که در حال حاضر با اسم رمز Polaris شناخته می شود.

GWENT: The Witcher Card Game