پوکمون اسکارلت و بنفش: تکامل برامبلن و برامبلگاست

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

اگر در شروع بازی می خواهید یک Ghost-type در مهمانی خود داشته باشید، می توانید با دنبال کردن مسیر غرب از منطقه 2 در استان جنوبی، به دنبال آن از شمال به استان غربی و پریدن از صخره به صحرای اسادو هجوم ببرید. در صحرا برخلاف Pokemon Legends: Arceus، از سقوط هیچ آسیبی نخواهید دید.

بیشتر پوکمون‌ها با بالا رفتن سطح تکامل می‌یابند، اما برامبلین پس از 1000 قدم پیاده‌روی و سپس بالا رفتن تکامل می‌یابد. این بدان معناست که شما باید آنها را با فشار دادن دکمه “ZR” به حالت Auto-Battle بفرستید و اجازه دهید با شما راه بروند. یک ترفند ساده برای سرعت بخشیدن به این فرآیند این است که Bramblin را ارسال کنید، سپس از Koraidon یا Miraidon برای پرش روی سقفی در Pokemon Center استفاده کنید. برامبلین زیر شما دایره می زند و برای مجموع گام شمارش می کند.

آیا می توانید Brambleghast را در طبیعت شکار کنید؟

تکامل Bramblin در Pokemon Scarlet and Violet شامل یک روش تکامل کمی غیر معمول است. شما باید مدتی را با برامبلین بگذرانید در حالی که آنها از توپ خارج هستند، اما نتیجه ارزشش را دارد. Brambleghast یک نوع دوگانه قدرتمند است که ضعف های معمول Ghost را به چالش می کشد. این راهنما توضیح می دهد که کجا برامبلین را پیدا کنید و چگونه برامبلین را به برامبلگاست تبدیل کنید.

کجا می توان برامبلین را در اسکارلت و بنفش پیدا کرد

Bramblin چند مکان در اطراف Paldea نام می برد، اما منطقه ای که مطمئناً آنها را پیدا خواهید کرد، صحرای Asado است. درست در جنوب منطقه 2 استان غربی، نزدیک جایی که می توانید Girafarig و غرب شهر Cascarrafa را پیدا کنید. برامبلین پوکمون های کروی و کوچکی هستند که شبیه برامبل ها هستند. آنها در بیابان سوار می شوند و در حدود 20-25 هستند.

بخوانید  لگو هاگوارتز اکسپرس و سایر کیت های ساختمانی هری پاتر برای جمعه سیاه به فروش می رسد

در حال پخش: Pokémon Scarlet و Pokémon Violet – Launch Trailer

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر