پوکمون اسکارلت و بنفش: چگونه Bisharp را به Kingambit تبدیل کنیم


بالاخره یک تکامل Bisharp در Pokemon Scarlet و Violet وجود دارد، اما فرآیند بدست آوردن Kingambit یکی از روش‌های تکاملی خاص‌تر در بازی‌های RPG جدید برای شکار هیولا است. زمان زیادی می‌طلبد، کمی شانس، و صبر زیادی می‌طلبد، اما در پایان، یک نسخه بسیار ارتقا یافته از Bisharp را دریافت می‌کنید که پتانسیل آن را دارد که یکی از قوی‌ترین پوکمون‌های تیم خود باشید. این راهنما توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان Bisharp را تکامل داد و از کجا می‌توان نشان رهبر را دریافت کرد.

چگونه Bisharp را در Kingambit تکامل دهیم

بیشارپ از سنگ یا اقلام برای بالا بردن سطح استفاده نمی کند و بالا بردن سطح هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. در عوض، باید آنها را وادار کنید که یک Leader Crest را در دست بگیرند و سه Bisharp دیگر را که یک Leader Crest نیز در دست دارند، شکست دهند. اینجاست که همه چیز کمی پیچیده می شود.

در حال پخش: Pokémon Scarlet و Pokémon Violet – Launch Trailer

مکان Bisharp و مکان پیدا کردن نشان رهبر

بیشارپ وحشی فقط در مزارع منطقه 2 استان شمالی پرسه می‌زند. این منطقه در شرق کوه گلاسدو و شمال منطقه سه استان شرقی با دشت ها و خرابه های آن است. با این حال، شما به دنبال هر بیشارپی نیستید. فقط بیشارپ که در مرکز یک حزب Pawniard رشد می کند، نشان رهبر را در اختیار خواهد داشت.

شانس یافتن چنین گروهی متفاوت است، اما خبر خوب این است که هر بیشارپی که توسط Pawniard احاطه شده باشد ظاهراً تضمین شده است که تاج رهبر را داشته باشد. ما حداقل یکی را بدون آن پیدا نکردیم.

برای بدست آوردن Leader’s Crest یا باید آن را با Thief بدزدید یا بیشارپ مورد نظر را بگیرید. پس از آن، مطمئن شوید که Chief’s Crest را به بیشارپی که می‌خواهید تکامل دهید بدهید – یا اگر آن مسیر را رفته‌اید، آن را در جایی که گرفتید نگه دارید. قدم بعدی شما شکست دادن سه بیشارپ دیگر است که لیدر کرست را در اختیار دارند.

بیشارپ های وحشی در مزارع استان شمالی پرسه می زنند.
بیشارپ های وحشی در مزارع استان شمالی پرسه می زنند.

مدتی طول می‌کشد، و حتی اگر پوکمون‌ها واقعاً ظاهر نشوند، بیشتر طول می‌کشد. از زمان اولین پچ Scarlet and Violet، من مشکلات بیشتری در مورد عدم نمایش پوکمون در جایی که باید داشته باشم، داشته ام، بنابراین ممکن است لازم باشد بیشتر از حد معمول صبور باشید.

بخوانید  بررسی Warhammer 40K Darktide – Left to Shred

آیا Kingambit ارزشش را دارد؟

بله، اگر یک Bisharp ارتقا یافته می‌خواهید، Kingambit قطعا ارزش وقت شما را دارد – با یک هشدار. Kingambit دارای HP، حمله، دفاع و دفاع ویژه بالاتر است، اما به قیمت کاهش قابل توجه سرعت. آمار بالاتر به این معنی است که می‌توانید از حرکات Bisharp و Kingambit بهتر استفاده کنید، از جمله X-Scissor، Stone Edge و Poison Jab و بسیاری دیگر. تقریباً در هر موقعیتی انتظار نداشته باشید که اول حمله کنید.

اگر به دنبال نکات بیشتری هستید، فهرست ما از چیزهایی را که آرزو می‌کردیم قبل از شروع Scarlet and Violet بدانیم، بررسی کنید تا مجبور نباشید اشتباهاتی را که ما انجام دادیم مرتکب شوید. و برای اینکه یک Pokémon Paldea جدید و قدرتمند دیگر در تیم خود داشته باشید، نحوه تکامل Charcadet را بیابید که شکل نهایی آن بسته به نسخه Scarlet و Violet که بازی می‌کنید تغییر می‌کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر