لگو هاگوارتز اکسپرس و سایر کیت های ساختمانی هری پاتر برای جمعه سیاه به فروش می رسد


لگو با شراکت با برخی از بزرگ‌ترین برندهای جهان برای ایجاد همکاری‌های معنادار غریبه نیست، و برای جمعه سیاه می‌توانید تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای در مجموعه‌های هری پاتر برند اسباب‌بازی پیدا کنید. برای هر کسی که می‌خواهد جادوی سکوی نمادین ایستگاه را که دانش‌آموزان هاگوارتز را به آکادمی معروف و از آن جابجا می‌کرد، دوباره به تصویر بکشد. مجموعه Lego Hogwarts Express Collector’s Edition 20 درصد تخفیف داردکاهش قیمت به 400 دلار (از 500 دلار. همچنین با سفارش خود دو هدیه لگو رایگان دریافت خواهید کرد. این تنها یکی از بسیاری از معاملات عالی در فروش آخر هفته جمعه سیاه لگو است.

شرحی ارائه نشده است

یافتن این مجموعه به خصوص سخت است که به محض عرضه سهام به سرعت فروخته می شود، که با توجه به قیمت بالای آن قابل توجه است. از آنجا که شما بیش از 250 دلار در فروش جمعه سیاه لگو خرج خواهید کرد دو هدیه رایگان دریافت کنید: غرفه بازار زمستان (271 سکه) و کارگاه جادوی ماجیستو (365 سکه).

این یک کپی 5129 قطعه در مقیاس 1:32 از هاگوارتز اکسپرس است و با انواع جزئیات معتبر بسته بندی شده است. این قطار دارای یک موتور قابل ساخت، یک واگن مسافری سه تکه و مناقصه زغال سنگ، حرکت لوکوموتیو واقعی است و شما حتی یک بلیط قطار مشابه برای سفر خود دریافت می کنید. پس از ساخت کامل، طول این مجموعه 118 سانتی متر خواهد بود و برای نمایش در قفسه عالی است. این مجموعه شامل 20 فیگور نیز می باشد.

اگر به دنبال مجموعه‌های لگو هری پاتر مقرون به صرفه‌تر هستید، گزینه‌های زیادی برای جمعه سیاه وجود دارد. تو می توانی تالار اسرار را بازسازی کنید و بازی Basilisk را در یک مجموعه از 150 دلار به 120 دلار کاهش دهید. THE تور نجوم هاگوارتز یک گریز کوچک زیبا برای تماشای ستاره ها با قیمت 80 دلار است و می توانید وارد آن شوید وزارت سحر و جادو برای بازسازی چند صحنه کلاسیک در این مجموعه 60 دلاری. ما تمام معاملات لگو هری پاتر را در زیر فهرست کرده‌ایم، و اگر به دنبال فراری متفاوت به دنیای خیالی هستید، فهرست بهترین معاملات ما را بررسی کنید. فروش جمعه سیاه فروشگاه لگو.

بخوانید  معرفی سریال Dream Liaison اثر Eva Green و Vincent Castle

تخفیف های هری پاتر لگو جمعه سیاه


فروش جمعه سیاه فروشگاه لگو

یک غرفه بازار زمستانی (271 قطعه) با سفارشات 170 دلاری و بالاتر دریافت کنید. برای دریافت Majisto’s Magic Workshop (365 سکه) نیز 250 دلار خرج کنید.

بخوانید  کاهش وزن نسخه جدید کنسول پلی استیشن 5

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر