مجسمه پلنگ سیاه لگو برای جمعه سیاه با قیمتی بسیار ارزان به فروش می رسد


یکی از باحال ترین مجموعه های لگو، الف نیم تنه زیبای شاه تی چالا در لباس کامل پلنگ سیاه، برای جمعه سیاه به فروش می رسد. به طور معمول 350 دلار، این قطعه نمایشی چشمگیر که خودتان بسازید تا 210 دلار مشخص شده است، و اگر به فکر انتخاب یکی از این نصب ها بوده اید، این آخر هفته زمان آن است که این کار را انجام دهید. یک بار رفته است ناپدید شدزیرا این مجموعه پس از پایان تبلیغات متوقف خواهد شد.

پلنگ سیاه لگو
پلنگ سیاه لگو

چیزی که این مجموعه را بسیار جالب می کند این است که روح پلنگ سیاه را با سلام ابدی او از واکاندا و بسیاری جزئیات کوچک دیگر به دقت به تصویر می کشد. نیم تنه عمدتاً به رنگ مشکی و نقره‌ای است، در صورت مونتاژ کامل 18 اینچ است، دارای دست‌های قابل جابجایی با انگشتان مفصلی برای نمایش سفارشی، و پایه محکم با لوگوی متصل شده است.

به عنوان یک جایزه، با این خرید – یا هر خرید دیگر از فروشگاه لگو با قیمت 170 دلار یا بیشتر – یک مجموعه کوچک و جذاب برای تعطیلات که می تواند یک هدیه سریع برای همه اعضای جوان حلقه اجتماعی شما باشد، استند زمستانی بازار را دریافت خواهید کرد. شما در مورد تخریب دو پرنده لگو با یک سنگ صحبت می کنید، درست است؟

ما تعداد زیادی معاملات عالی لگو را برای جمعه سیاه می بینیم، و اگر آنها را از دست دادید، می توانید خلاصه زیر را بررسی کنید.

فروش جمعه سیاه فروشگاه لگو

برای دریافت Majisto’s Magic Workshop (365 سکه) نیز 250 دلار خرج کنید.

بخوانید  Remnant 2 Guides Hub - GameSpot

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر