فیفا 24 میزبان جام ملت های اروپا 2024 خواهد بود


الکترونیک آرتز و یوفا اعلام کرده‌اند که جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ سال آینده با به‌روزرسانی رایگان برای EA Sports FC 24 منتشر خواهد شد.

همانطور که احتمالا می دانید، الکترونیک آرتز پس از سال ها به همکاری خود با فیفا پایان داد و آخرین نسخه شبیه ساز فوتبال این شرکت یعنی EA Sports FC 24 عرضه شد. البته پایان این همکاری به معنای پایان همکاری با یوفا نیست و الکترونیک آرتز همچنان روابط نزدیک خود را با اتحادیه فوتبال اروپا حفظ کرده است.

آلمان سال آینده میزبان یکی از مهم ترین تورنمنت های تیم های ملی یعنی یورو 2024 خواهد بود، در اخبار بازی های ویدیویی، الکترونیک آرتز رسما اعلام کرد که بازیکنان سال آینده می توانند با آپدیت رایگان این مسابقات را در EA Sports FC 24 تجربه کنند. هنوز تاریخ دقیق انتشار آپدیت جام ملت های اروپا 2024 اعلام نشده است، اما احتمالاً قبل از شروع رسمی این مسابقات شاهد عرضه آن برای بازی خواهیم بود.

EA اعلام کرده است که بازیکنانی که EA Sports FC 24 را از 27 دسامبر 1402 (18 دسامبر 2023) تا 26 دسامبر 1402 (16 ژانویه 2024) بازی می کنند، یکی از 6 بازیکن ویژه و غیرقابل معامله را از بخش Ultimate دریافت خواهند کرد. لیست این 6 بازیکن گنجانده شده است جک گریلیش، عثمان دمبله، فدریکو کیزا، فلوریان ویرتسویرجیل ون دایک و آلوارو موراتا شرق.

دیوید جکسونمدیر عامل باشگاه EA Sports FC با اعلام این خبر از همکاری فوق العاده با یوفا خبر داد و گفت: با افتخار اعلام می کنیم که EA Sports FC 24 سال آینده میزبان یکی از مهم ترین تورنمنت های جهان فوتبال خواهد بود. فوتبال. ما قادریم به لطف همکاری منحصر به فرد ما با یوفا، یکی از جذاب ترین رویدادهای فوتبال را به کاربران ارائه می دهیم.”

بخوانید  Interview de Christopher Nolan et Cillian Murphy sur Oppenheimer

به نظر می رسد علاوه بر رضایت الکترونیک آرتز، این همکاری باعث خوشحالی مدیران یوفا نیز شده است. چرا اینطور است گای لورن اپشتاینمدیر بازاریابی یوفا از EA Sports FC 24 تمجید کرد: “ما خوشحالیم که می توانیم با یورو 2024 همکاری کنیم. EA Sports را حتی بیشتر گسترش دهید. جام ملت های اروپا یک رویداد ورزشی بسیار مهم و پرطرفدار در جهان است و اینکه کاربران EA Sports FC 24 می توانند همزمان آن را تجربه کنند، بسیار لذت بخش است. در هفته های آتی اطلاعات و جزییات بیشتر این همکاری را اعلام خواهیم کرد. »

EA Sports FC 24 در حال حاضر بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ در دسترس است. حال اگر از طرفداران فوتبال هستید، نظرات و پیش بینی های خود را در مورد ورود به مسابقات یورو 2024 در EA Sports FC 24 با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر