سیستم هدف گیری Battlefield 2042 در به روز رسانی بعدی تغییرات عمده ای را دریافت می کند

DICE گفت: “از آن زمان مشاهده کردیم که هم برای بازیکنان جدید و هم برای بازیکنان باتجربه، این واریانس باعث افزایش حافظه عضلانی خوب نمی شود. از آنجایی که این بخش مهمی از هدف گیری است، اکنون هدف گیری سرباز یکنواخت را به طور پیش فرض فعال می کنیم.”

همین اصول باید برای بازیکنان Battlefield 2042 که از تنظیمات صفحه کلید و ماوس استفاده می کنند نیز اعمال شود. DICE گفت: “به مرور زمان، این به شما کمک می کند تا حافظه عضلانی بسازید و مهارت های هدف گیری خود را با نرخ هدف گیری ثابت تر در تمام سطوح بزرگنمایی بهبود می بخشد.”

DICE اعلام کرده است که یک تغییر بزرگ در Battlefield 2042 در مورد هدف به عنوان بخشی از تعدیل است که به گفته سازنده در دراز مدت به نفع بازیکنان و بازی خواهد بود. با آپدیت بعدی، تنظیمات پیش فرض برای هدف گیری سرباز یکنواخت به جای غیرفعال شدن فعال می شود. این تنظیمات کنترلر و صفحه کلید و ماوس را پوشش می دهد.

اما هدف از یک سرباز یونیفرم چیست؟ با توجه به DICE، این یک سیستم پشت صحنه است که بدون توجه به تغییر میدان دید، مقدار ورودی مورد نیاز برای جابجایی شبکه اسلحه در سراسر صفحه را محاسبه می کند. “همیشه برای یک حرکت فیزیکی معین ماوس، فاصله یکسانی بر حسب پیکسل تا صفحه نمایش طول می کشد. این امر تا زمانی که حساسیت هدف زوم فردی (مثلاً 1، 00x یا 1.25) هماهنگی بیشتری بین زوم و بزرگنمایی ایجاد می کند. x) از حالت پیش‌فرض تغییر نکرده است.» DICE گفت.

بخوانید  Game Freak می خواهد بازی های بیشتری نسبت به Pokemon بسازد
Uniform Soldier Aiming به Battlefield 2042 می آید
Uniform Soldier Aiming به Battlefield 2042 می آید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حالی که Uniform Soldier Aming به طور پیش‌فرض با به‌روزرسانی آینده Battlefield 2042 فعال می‌شود، بازیکنان می‌توانند آن را در منوی تنظیمات غیرفعال کنند.

بازی Battlefield 2042 در سال 2021 آنطور که EA و DICE انتظار داشتند به پایان نرسید و مدیریت قبلاً در مورد طیف وسیعی از مسائلی که منجر به این موضوع شده است صحبت کرده است. با این حال، این سری همچنان یک بازی پرفروش است، زیرا 2042 یکی از پرفروش ترین بازی های ایالات متحده در سال 2021 بود.

DICE توضیح داد که Uniform Soldier Aiming را در Battlefield 2042 روی “Off” قرار داده است، زیرا بازی های قبلی Battlefield سرعت هدف گیری کمتری در حین زوم داشتند تا به بازیکنان جدید کمک کند تا طناب ها را یاد بگیرند. اما داده های DICE نشان می دهد که در عمل کار نمی کند.

افرادی که Battlefield 2024 را روی یک کنترلر بازی می کنند قبلاً به لطف Aim Assist تغییرات هدف گیری را تجربه کرده اند. تغییرات در Uniform Soldier Aming همچنین برای کاهش “تغییر هدف گیری غیر ضروری” برای بازیکنان کنترل کننده در نظر گرفته شده است، بنابراین آنها می توانند مهارت های هدف گیری بهتری را بیاموزند. DICE گفت: “همچنین باید به شما کمک کند در حالی که از دامنه های بزرگنمایی بالاتر برای ردیابی بهتر اهداف سریع استفاده می کنید، هدف بگیرید.”

بخوانید  انتشار بازی Terra Invicta توسط مادسازهای سری XCOM

DICE گفت: “ما مشتاقانه منتظر دریافت این تغییر در دستان شما هستیم زیرا معتقدیم که در دراز مدت به نفع گیم پلی شما خواهد بود.”

بازی‌های Battlefield بیشتری در دست توسعه هستند، از جمله یک کمپین تک نفره از جانباز Halo. یکی از بازی های Battlefield که جلو نمی رود، Battlefield Mobile است که کنسل شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر