شایعه: بازی Splinter Cell Battle Royale چند هفته قبل از عرضه لغو شد

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

به گفته افشاگر، اگر بازیکنان در طول ماموریت کشته شوند، به عنوان یک مزدور (مزدور) با لود آوت ویژه به بازی برگردید. در همین حال، اگر بازیکنان بتوانند حریف آنلاین دیگری را بکشند، به عنوان یک جاسوس شناخته می شوند. همچنین گزینه کشتن یک هم تیمی وجود داشت که در این صورت به بازیکن برچسب خیانتکار می زدند.خائنبا این حال، جزئیات مربوط به این مورد ناچیز است، و مشخص نیست که هر یک از این نام‌های مستعار در نهایت به چه چیزی در بازی منجر می‌شوند.

افشاگر در ادامه به مکانیک های پیشرفت و یک سیستم تراز، اپراتورهای جاسوسی مختلف که چندین کلاس را در بر می گیرند، دنده های متمرکز بر مخفی کاری و موارد دیگر اشاره کرد. ظاهرا Splinter Cell Hunters هفته ها تا اعلام رسمی فاصله داشت، اما یوبی سافت در نهایت تصمیم گرفت آن را لغو کند.

تا ماه‌های اخیر، طرفداران یوبی‌سافت معتقد بودند که این ناشر و توسعه‌دهنده فرانسوی قصد دارد هر ماه یک بازی تیراندازی چند نفره را معرفی کند. با این حال، طولی نکشید که یوبی سافت متوجه شد که بازیکنان به این تمرین معترض هستند. به نظر می رسد این در نهایت باعث شد تا این شرکت برخی از پروژه های فیلمبرداری چند نفره خود از جمله Project Q را لغو کند.

اکنون یکی از کاربران Reddit که ادعا می‌کند آزمایش‌کننده پروژه‌های در حال توسعه یوبی‌سافت است، گزارش داده است که یوبی‌سافت در گذشته روی توسعه یک بازی بتل رویال سری Splinter Cell به نام Splinter Cell Hunters کار می‌کرد که در نهایت لغو شد. افشاگر پروژه یوبی سافت را یک بازی PvPvE سوم شخص بتل رویال با مکانیک های تیراندازی و ماینینگ توصیف کرد.

بخوانید  Jack Ryan Complete Series Releases On 4K Blu-Ray This Month

علاوه بر پروژه بتل رویال، یوبی‌سافت نسخه واقعیت مجازی Splinter Cell را نیز در دست توسعه داشت که این نسخه نیز لغو شد. با این حال، بازسازی نسخه اول این سری در حال توسعه است و طرفداران امیدوار به احیای سری Splinter Cell هستند.

طبق یک گزارش جدید، یوبی سافت پروژه بتل رویال سری Splinter Cell را در دست توسعه داشت که در نهایت چند هفته قبل از رونمایی لغو شد.

سم فیشر برای مبارزه با دشمنان آماده می شود

به نظر می رسد که هر مسابقه Splinter Cell Hunters از 28 بازیکن آنلاین تشکیل شده است که باید در گروه های دو نفره بازی را تجربه می کردند. در هر مسابقه، بازیکنان باید اهداف ترور مهمی را پیدا می کردند و در طول یک نقشه آنها را می کشتند. در همین حین، سایر بازیکنان و دشمنان کنترل شده با هوش مصنوعی نیز در مسیر بازیکنان قرار می گرفتند. در نهایت بازیکنان پس از ترور اهداف مهم باید به انبارهای داده رفته و پس از استخراج منابع لازم، زنده به محل هلیکوپتر می رسند تا در نهایت نقشه را ترک کرده و برنده مسابقه شوند.