سریال Bear برای فصل چهارم تمدید شد

FX و سرویس پخش Hulu مخفیانه The Bear را برای فصل چهارم تمدید کردند تا همزمان با فصل سوم اجرا شود.

در نوامبر سال جاری، FX و سرویس پخش Hulu سرانجام اعلام کردند که The Bear پس از چندین ماه انتظار برای فصل سوم تمدید شده است. حالا به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونسریال خرس حداقل برای یک فصل دیگر بازخواهد گشت. منابع نزدیک به The Bear تایید کرده اند که The Bear برای فصل چهارم تمدید شده است. اگرچه FX یا Hulu هنوز به طور رسمی این خبر را تایید نکرده اند، چندین منبع موثق به ددلاین گفتند که آنها این خبر را تایید کرده اند. در واقع، فصل سوم و چهارم کمدی بیر به صورت پشت سر هم در شیکاگو تولید خواهد شد.

رسانه های محلی در شیکاگو اخیرا تایید کردند که صحنه های بیشتری برای قسمت های اضافی سریال The Bear که مربوط به فصل سوم نیست و برای فصل بعد باز می گردند در حال فیلمبرداری است. گمانه زنی هایی وجود دارد که فصل چهارم ممکن است آخرین فصل این سریال کمدی معروف باشد. زیرا قبل از آن فصل سوم و چهارم سریال آتلانتا پشت سر هم فیلمبرداری شده بود. اما منابع می گویند که احتمال تولید فصل پنجم The Bear وجود دارد.

کارمی و ریچی بر سر مدیریت رستوران زنجیره‌ای The Bear با هم اختلاف دارند

خرس یک سرآشپز جوان به نام کارمن برزاتو را دنبال می کند که پس از خودکشی برادرش به شیکاگو به خانه بازمی گردد تا ساندویچ فروشی ایتالیایی خانواده را تصاحب کند. جرمی آلن وایت، پسر ماس-باسرک، آیو آدابیری، لیونل بویس، لیزا کولون-زایاس، متی متسون، ابی الیوت، الیور پلات، کریس وایتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه سروانتس و کوری هندریکس.از جمله بازیگران حاضر در سریال خرس و ایفای نقش.

بخوانید  برای اولین بار از سال 2015 یک پادشاه جدید باکس آفیس جهانی وجود دارد

کریستوفر استورر و جوآنا کالو مسئولیت ساخت The Bear را بر عهده دارند که برای فصل های سوم و چهارم سریال کمدی-درام نیز بازخواهد گشت. پیش بینی می شود فصل سوم و چهارم سریال خرس مانند دو فصل اول در 8 قسمت تولید و پخش شود. فصل اول این سریال کمدی نامزد دریافت 13 جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی سال شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر