سریال ترسناک شبکه Conjuring for Max تایید شد

جیمز وان، خالق و کارگردان دو قسمت اول سریال The Conjuring و تهیه کننده هفت فیلم از هشت فیلم ساخته شده در این مجموعه نیز در حال مذاکره برای حضور در سریال به عنوان تهیه کننده اجرایی است. در حال حاضر هیچ نویسنده ای برای سریال احضار استخدام نشده است و مذاکرات برای یافتن نویسنده مناسب در حال انجام است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات سریال The Conjuring در دست نیست، اما Max Network تایید کرده است که این سریال داستان مجموعه فیلم های ترسناک Conjuring را ادامه خواهد داد.

سریال Conjuring یکی از سریال های متعدد معرفی شده برای شبکه مکس است و دیروز شاهد معرفی سری هری پاتر، سری جدید بازی تاج و تخت و انتشار اولین تریلر سریال پنگوئن بودیم. در همین حال، نوامبر گذشته، نیو لاین سینما و برادران وارنر. فیلمنامه‌نویسی را برای نوشتن فیلمنامه و تولید فیلم The Conjuring 4 استخدام کرده‌اند، اما تاریخ انتشار فیلم ترسناک هنوز اعلام نشده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، دنیای سریال ترسناک احضار به تلویزیون گسترش خواهد یافت. پس از تغییر نام سرویس پخش HBO Max به شبکه Max و افزودن محتوای شبکه Discovery Plus به آن، برادران وارنر. دیسکاوری اعلام کرد که سریال The Conjuring در حال آماده سازی برای پخش از شبکه Max است. پیتر سافران، تهیه کننده این سریال ترسناک، به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال فعالیت خواهد کرد.

The Nun Movie 2 به عنوان هشتمین و آخرین فیلم از مجموعه احضار شناخته می شود، دنباله فیلم راهبه قرار است در تاریخ 8 سپتامبر 2023 (17 سپتامبر 1402) اکران شود.

بخوانید  رمز و راز پرواز 370 مالزی 10 ساله است. چرا سرنوشت هواپیمای مفقود شده هنوز مشخص نیست؟

برادران وارنر در حال ساخت یک سریال ترسناک بر اساس سریال The Conjuring برای مکس است.