مایکروسافت می گوید روسیه در حال نفوذ به جوامع بازی است

بر اساس گزارش هااسناد فاش شده حاوی اطلاعاتی درباره تلفات روسی و سیستم های تسلیحاتی موجود در اوکراین در سرور Minecraft Discord منتشر شده است. یک کارشناس گفت احتمالا روسیه منبع این افشاگری نبوده است، اما اسمیت معتقد است روسیه در انتشار اطلاعات دیگر از طریق جوامع بازی نقش دارد.

در پاسخ به اخبار اخیر مبنی بر اشتراک‌گذاری اطلاعات حساس پنتاگون در سرور Minecraft Discord، برد اسمیت در نشست اقتصاد جهانی Semafor در این هفته در مورد نحوه نفوذ بازیگران تحت حمایت دولت به جوامع صحبت کرد. بازی‌های ویدیویی برای انتشار اطلاعات.

“اینطور نیست که بازی Call of Duty منجر به مرگ در دنیای واقعی شود. آنها بازی های ویدئویی هستند. در اطراف بازی ها، شما جامعه ای از گیمرها دارید – آنها دور هم جمع می شوند. آنها با یکدیگر صحبت می کنند، از جمله زمانی که “آنها هستند” اسمیت گفت: در چند ماه گذشته، تیم تحلیل تهدید دیجیتال ما تلاش‌های روسیه برای نفوذ اساسی به برخی از این جوامع بازی را شناسایی کرده است.از طریق GI.biz). ما به دولت‌ها در این مورد مشاوره داده‌ایم. این گروه واگنر است، اطلاعات روسیه است. آنها تا حدی از [gaming] به عنوان مکانی برای انتشار اطلاعات

در سال 2015، وزیر کشور بلژیک اعلام کرد تروریست ها از شبکه پلی استیشن برای برقراری ارتباط استفاده کردند. پیش از آن، ادوارد اسنودن درز NSA فاش کرد که دولت ایالات متحده مکالمات را در Xbox Live و World of Warcraft زیر نظر دارد. همچنین مشخص شد که یک آژانس جاسوسی بریتانیا قصد دارد از طریق دوربین Xbox Kinect نظارت انجام دهد.

بخوانید  توضیح قرارداد ۱۰ ساله ندای وظیفه نینتندو | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



رئیس مایکروسافت @BradSmi می‌گوید که گروه واگنر و اطلاعات روسیه تلاش کرده‌اند تا به جوامع بازی‌سازی نفوذ کنند تا از آن‌ها به عنوان مکانی برای گردش اطلاعات استفاده کنند. pic.twitter.com/F7CCmaqOvu

– چراغ راهنمایی (@semafor) 12 آوریل 2023

گروه واگنر یک شرکت نظامی خصوصی است که به نمایندگی از روسیه کار می کند. می توانید نظرات اسمیت را در ویدیوی زیر تماشا کنید.