توضیح قرارداد ۱۰ ساله ندای وظیفه نینتندو | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

Overwatch 2 Patch Notes:

یادداشت های پچ حلقه الدن:

https://www.gamespot.com/articles/elden-ring-multiplayer-goes-live-today-alongside-big-1-08-update-see-the-full-patch-notes/1100-6509789/

دنیایی را تصور کنید که در آن Call of Duty روی سوییچ است نه پلی استیشن. ترسناکه نه

میدونی دیگه چی ترسناکه؟ با مردم در کولوسئوم الدن رینگ مبارزه کنید. به‌روزرسانی بزرگ بازی امروز، ۷ دسامبر منتشر می‌شود، و به لطف فهرست جامعی از پچ‌ها، اکنون می‌دانیم که شامل چه چیزهای دیگری می‌شود. چندین مدل موی جدید برای بازیکنان، تغییرات کلی در تعادل، و تعداد زیادی رفع اشکال وجود دارد.

اگر Call of Duty روی سوییچ بود، بازی می کردید؟ زیرا مایکروسافت تعهدی 10 ساله را اعلام کرده است که در صورت تایید خرید ادامه دار Activision Blizzard، این فرنچایز مجدداً بر روی پلتفرم های نینتندو عرضه خواهد شد. این قرارداد در توییتی از سوی فیل اسپنسر اعلام شد و اضافه کرد که بازی‌های Call of Duty نیز به طور همزمان با Xbox به گیمرهای رایانه‌های شخصی روی استیم ارائه می‌شوند.

Overwatch 2 فصل 2 اکنون پخش می شود و بزرگترین تغییر Tank Ramattra جدید است. او می تواند به دو شکل مختلف برای تغییر تاکتیک در پرواز تبدیل شود. بلیزارد همچنین پاس نبرد را تغییر داده است تا باز کردن قفل راماترا در سطح 45 پاس جدید را آسان‌تر کند.

بخوانید  اعضای فرقه Lin Kui در تریلر بازی Mortal Kombat 1 معرفی شدند