دنیای بتمن آرکام پس از فیلم Suicide Squad ادامه دارد


جیمز گان تایید کرده است که Arkhamor با انتشار Suicide Squad: Kill The Justice League پایان نخواهد یافت و بازی های دیگری نیز در این دنیا ساخته خواهند شد.

در سال 2009، Rocksteady اولین قسمت از سه گانه بتمن، Batman: Arkham Asylum را منتشر کرد. این بازی دارای دو دنباله به نام های Batman: Arkham City و Batman: Arkham Knight بود که به ترتیب در سال های 2011 و 2015 منتشر شد و حالا پس از حدود 9 سال انتظار، داستان دنیای این مجموعه که با نام Arkhamors شناخته می شود، با Suicide Squad ادامه خواهد یافت. : لیگ عدالت را بکش. اما آیا با انتشار این اثر پرونده آرخاموروس به طور قطعی بسته می شود؟

جیمز گان، رئیس استودیو دی سی، اخیراً در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Threads اعلام کرده است که قصد ندارد بازی Rocksteady's Arkhamorus را پایان دهد و پس از انتشار Suicide Squad: Kill the Justice League، بازی های دیگری نیز ساخته خواهد شد. ادامه داستان جهانش . جیمز گان همچنین اعلام کرد که او نیز از طرفداران بازی های استودیو Rocksteady است و دوست دارد هر چه زودتر ساخته جدید این تیم را تجربه کند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 فوریه 1402) برای پلی استیشن 5، رایانه های شخصی و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد | Xbox Series S برنامه ریزی شده است. پس از اعتراض بازیکنان به عدم امکان لذت بردن از بازی آفلاین، استودیو Rocksteady اعلام کرد که بازی یک بخش آفلاین نیز دریافت خواهد کرد. Suicide Squad: Kill the Justice League آخرین پروژه ای است که کوین کانروی فقید در آن صداپیشگی بتمن را بر عهده داشت.

بخوانید  404: یافت نشد - GameSpot
تحریریه مجله بازی یک گیمر