بهترین معاملات بازی برای PS5، Switch و Xbox – قیمت جمعه سیاه بازگشته است


هزاران بازی ویدیویی برای تعطیلات به فروش می رسد، از جمله عناوین موفق در PS5، Xbox و Switch. فرقی نمی‌کند که به دنبال پرطرفدارترین نسخه‌های امسال باشید یا از آن لذت ببرید، مطمئناً چیزی با قیمت تخفیف‌خورده وجود دارد که توجه شما را به خود جلب می‌کند. تعداد انگشت شماری از بازی ها نیز ممکن است قبل از کریسمس در دست شما باشد، اگرچه برخی از این معاملات نزدیک به آغاز ژانویه می رسند. تعداد بسیار کمی از معاملات با قیمت‌های جمعه سیاه رقابت می‌کنند، بنابراین شانس دومی برای گرفتن بازی‌هایی که ماه گذشته از دست داده‌اید دارید.

از جانب فاینال فانتزی 16 و بازی Resident Evil 4 دارد استریت فایتر 6 و ، در اینجا نگاهی داریم به بهترین معاملات بازی قبل از تعطیلات. اما قبل از اینکه وارد آن شویم، در اینجا مروری سریع از معاملات باورنکردنی کنسول‌های موجود در حال حاضر داریم، در صورتی که نیاز به خرید PS5، Xbox Series X|S یا Nintendo Switch برای تعطیلات داشته باشید.

بهترین معاملات بازی PS5

شرحی ارائه نشده است

بسیاری از بازی‌های عالی PS5 در حال حاضر به فروش می‌رسند، با برخی از بهترین معاملات پیشنهادی هسته زرهی 6 (40 دلار) فضای مرده (35 دلار) و خدای جنگ راگناروک (40 دلار). و حتی اگر The Last of Us دیگر بازی چند نفره رقابتی را ارائه نمی دهد، خواهید یافت The Last of Us قسمت 1 برای 40 دلار افرادی که به دنبال یک RPG عمیق برای فرو بردن دندان های خود هستند باید در نظر داشته باشند مسافر هشت پا 2زیرا بازی گسترده و کاملاً زیبا فقط 30 دلار قیمت دارد – و بیش از 60 ساعت سرگرمی تاکتیکی به شما می دهد.

بخوانید  توسعه دهنده Apex Legends Respawn با اخراج EA مواجه شد

بهترین معاملات بازی ایکس باکس

شرحی ارائه نشده است

Xbox Game Pass همچنان ارزش زیادی برای دارندگان سری X ارائه می دهد، اما تعداد زیادی از تخفیف های تعطیلات عالی وجود دارد که در کتابخانه Game Pass پیدا نخواهید کرد. اخیرا منتشر شده است Assassin's Creed Mirage 35 دلار است (به جای 50 دلار)، جنگ ستارگان جدی: بازمانده 45 دلار است (به جای 70 دلار)، و دیابلو 4 فقط 45 دلار (به جای 70 دلار) هزینه دارد. انتظار می‌رود که فصل 3 در اواخر ژانویه منتشر شود، بنابراین اگر می‌خواهید طناب‌ها را یاد بگیرید و کمپین را قبل از رویداد مورد انتظار کامل کنید، همین حالا آن را انتخاب کنید.


بهترین معاملات بازی Nintendo Switch

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

اکنون زمان آن است که یک Switch انحصاری را با تخفیف خریداری کنید، زیرا تعداد زیادی بازی عالی را با قیمت 40 دلار در فروش خواهید یافت. این شامل ترور متروید، عمارت لوئیجی 3و اودیسه سوپر ماریو. به خاطر داشته باشید که بسیاری از این معاملات در حال حاضر در آمازون فروخته شده اند، بنابراین قبل از اینکه سایر خرده فروشان نیز شروع به فروش آنها کنند، باید سریع اقدام کنید. اشک پادشاهی همچنین شاهد کاهش قیمت خوبی است (از 70 دلار معمولی به 56 دلار)، و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال 2023، هر دارنده سوییچ باید بتواند ده‌ها ساعت سرگرمی را در دنیای باز خود پیدا کند. اما اگر قبلا Tears of the Kingdom را بازی کرده‌اید، چند بازی قدیمی‌تر Zelda با تخفیف‌های عمیق‌تر به فروش می‌رسند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر