ریدلی اسکات کارگردان فیلم ترسناک اکشن است


ریدلی اسکات با همکاری استودیو قرن بیستم وظیفه کارگردانی یک فیلم اکشن ترسناک با عنوان بمب را بر عهده گرفته است.

دتازه ترین اخبار سینما و تلویزیونفیلم بعدی ریدلی اسکات فاش شد. استودیو قرن بیستم توانست حقوق تولید و انتشار فیلمی بر اساس داستان کوتاه BOMB کوین مک‌مولین را به دست آورد. این اکشن هیجانی پتانسیل تبدیل شدن به یک فرنچایز را دارد و همچنین می تواند سکوی پرتابی برای بازیگر جوان و بازیگر اصلی فیلم باشد. ریدلی اسکات کارگردانی بمب را بر عهده دارد و مک‌مولین فیلمنامه این فیلم اکشن را می‌نویسد.

اسکات فری تامین کننده مالی این پروژه است. گفته می شود که استودیوی قرن بیستم پس از رقابت با استودیوهایی مانند اپل، نتفلیکس، سونی، برادران وارنر و … توانسته امتیاز ساخت فیلم بمب را به دست آورد. طبق گزارش‌ها، استودیو قرن بیستم برای خرید این رمان، قیمتی هفت رقمی پرداخت کرده است. ریدلی اسکات اخیراً ناپلئون را کارگردانی کرده است و در حال حاضر در حال کارگردانی گلادیاتور 2 است. اسکات احتمالاً در مرحله بعدی BOMB را کارگردانی خواهد کرد.

گفته می شود این اثر حسی شبیه به فیلم Dog Day Afternoon و فیلم Speed ​​دارد. داستان BOMB در مورد شخصی است که باید چندین گروگان را نجات دهد. در حالی که زندگی شخصی او با وظیفه اش در تضاد است و گروگان گیر را می شناسد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از فیلم بمب در دسترس نیست. علاوه بر این، کوین مک‌مولین قبلا کارگردانی و فیلمنامه فیلم Low Tide را بر عهده داشته است.

بخوانید  Super Mario Bros. Wonder: Where To Find All The Badges

فیلم گلادیاتور ۲ در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر