در 5 هفته، میراث هاگوارتز از فروش مادام العمر حلقه الدن در بریتانیا پیشی گرفت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Hogwarts Legacy همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد، زیرا قرار است در ماه می برای PS4 و Xbox One منتشر شود و به دنبال آن Nintendo Switch در ماه جولای عرضه شود.

میراث هاگوارتز همچنان به ثبت اعداد فروش قوی ادامه می دهد. در بریتانیا، این بازی یک هفته دیگر در رتبه اول فروش باقی ماند و اکنون پس از پنج هفته، در صدر فروش مادام العمر الدن رینگ در بریتانیا قرار گرفته است.

خارج از مجموعه بازی، رئیس WB Discovery، دیوید زاسلاو، ظاهراً علاقه مند به ایجاد محتوای هری پاتر بیشتر است و یکی از احتمالات، یک سریال تلویزیونی لایو اکشن برای HBO Max است.

10 بازی برتر بریتانیا در هفته منتهی به 11 مارس

  1. میراث هاگوارتز
  2. فیفا 23
  3. Mario Kart 8 Deluxe
  4. Metroid Prime Remastered
  5. خدای جنگ راگناروک
  6. GTA V
  7. Minecraft: Switch Edition
  8. Call of Duty Modern Warfare 2
  9. نینتندو سوییچ ورزشی
  10. عبور حیوانات: افق های جدید

هاگوارتز لگاسی در ماه فوریه شروع به کار کرد و 12 میلیون نسخه فروخت و 850 میلیون دلار درآمد پس از دو هفته اول عرضه در سراسر جهان داشت. به گفته WB Discovery، این فروش های قوی، جذابیت ادامه فرنچایز هری پاتر را نشان می دهد.

تعداد واحد فروش ویژه ای برای میراث هاگوارتز در بریتانیا منتشر نشده است. با این حال، ما می دانیم که اعداد شامل فروش دیجیتال و فیزیکی برای هر دو میراث هاگوارتز و حلقه الدن است. مقایسه بین این دو بازی به این دلیل انجام می شود که هر دوی آن ها موفقیت هایی هستند که بخشی از فرنچایزهای عظیم و در حال انجام بازی مانند نیروگاه های چند ساله Call of Duty و FIFA نیستند. میراث هاگوارتز، البته، یک بازی هری پاتر است و از طرفداران این فرنچایز بهره می برد.

بخوانید  Diablo 4 Saison 3 : toutes les récompenses et objectifs du voyage saisonnier

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.