خرید و فروش امن اتریوم در صرافی Exquino

برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال، انتخاب کیف پول مناسب و ایمن برای کاربران اهمیت ویژه ای دارد. امروزه کیف پول های مختلفی برای ذخیره اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال در بازار وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کیف پول داغ (نرم افزار) و کیف پول سرد (سخت افزار) اشاره کرد.

سرمایه گذاران نوعی کیف پول را برای انجام معاملات و ذخیره دارایی ها انتخاب می کنند. کیف پول Exquino، یکی از بهترین و قابل اعتمادترین کیف پول برای مدیریت فروش اتریوم و ذخیره این ارز در بازار سرمایه گذاری داخلی کشور برای کاربران پیش بینی شده است.

گزینه اول مربوط به اطلاعات شخصی کاربر است و باید وارد و ذخیره شود که شامل نام خانوادگی، نام، کد کشور و تاریخ تولد کاربر است. سپس در گزینه دوم کاربر یک عکس مناسب برای احراز هویت آپلود کرده و مجددا ثبت نام می کند.

گزارش پایان اطلاعیه

فروش اتریوم در Exquino

نحوه ثبت نام در وب سایت Exquino

  • کاربر برای ثبت نام در صرافی اکسکونو ابتدا وارد سایت صرافی (excoino.com) شده و با انتخاب گزینه ثبت نام در ابتدای صفحه اصلی سایت، مرحله به مرحله ثبت نام را آغاز می کند.
  • کاربر پس از ورود به صفحه ثبت نام، شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور مناسب را انتخاب می کند.
  • در این مرحله کاربر گزینه قوانین و شرایط معاملاتی Exquino را می پذیرد و وارد مرحله بعدی می شود.
  • سپس کاربر وارد صفحه تایید ثبت نام شده و کد ارسال شده به ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد می کند.
  • سپس پس از ثبت کد، گزینه ثبت نام را انتخاب کرده و پیغام موفقیت آمیز بودن ثبت نام خود را دریافت نمایید.
بخوانید  بازی The Witcher 4 در مرحله پیش-تولید است

نحوه احراز هویت در صرافی Exquino

با انتخاب یک صرافی معتبر، کاربر خود را در صرافی ثبت و احراز هویت می کند. سپس با ایجاد یک حساب کاربری و بارگذاری آن، شروع کنید خرید و فروش اتریوم او انجام می دهد.

Exquino، یک صرافی معتبر برای خرید و فروش اتریوم

به خرید و فروش اتریوم جدا از اینکه آموزش در زمینه ارزهای دیجیتال برای کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، انتخاب یک صرافی مطمئن و مطمئن برای انجام تراکنش های مرتبط با ارزهای دیجیتال در بازار سرمایه گذاری نیز بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله قصد داریم شما را با Exquino یکی از مطمئن ترین و مطمئن ترین صرافی های ایرانی که در بین کاربران برای تجارت و تجارت محبوب است آشنا کنیم. خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم بیایید آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

امروزه با توجه به محبوبیت ارزهای دیجیتال در بازار، صرافی آنلاین ارز دیجیتال بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی شروع به فعالیت کرده اند. به همین دلیل، انتخاب یک صرافی قابل اعتماد و قابل اعتماد برای سرمایه گذاران دشوار شده است. بنابراین، کاربران باید یکی را انتخاب کنند پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال امن آنها باید مواردی مانند اعتبار یک صرافی آنلاین، نوع خدمات، میزان کارمزد، پشتیبانی کاربر، در دسترس بودن آن، رابط کاربری مناسب، احراز هویت، حجم معاملات، تنوع ارزهای دیجیتال و غیره را در نظر بگیرند.

یک حساب کاربری را در یک صرافی آنلاین شارژ کنید

صرافی Exquino از سال 2016 فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال آغاز کرد و کاربران با استفاده از ارزهای مختلف مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش و غیره تراکنش انجام می دهند. در یک محیط امن علاوه بر این، این پلتفرم همیشه در دسترس است و کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن Exquino در هر زمان و مکان بدون هیچ محدودیتی، معاملات خود را مدیریت کنند.

بخوانید  فاش شدن اطلاعاتی از محل اتفاقات و زمان احتمالی عرضه بازی BioShock جدید

مراحل تجارت اتریوم و فعالیت در بازار سرمایه گذاری با استفاده از ارز دیجیتال اتریوم عبارتند از:

یک کیف پول امن برای ذخیره اتریوم انتخاب کنید

در مرحله سوم علاوه بر عکس، کاربر باید یک مدرک شناسایی مانند کارت ملی، شناسنامه یا گذرنامه را برای احراز هویت در یک دست و در دست دیگر یک متن دست نویس را برای احراز هویت به صرافی Exquino قرار دهد.

وب سایت Exquino همچنین آخرین اخبار و مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این گروه مسئولیت ایمنی و اموال کاربران را بر عهده دارد و مسئولیت کاربران را به صورت 24 ساعته بر عهده دارد، بنابراین با انتخاب Exquino کاربران می توانند با خیال راحت تراکنش کنند. علاوه بر این، این پلت فرم با یک کیف پول امن تهیه کنید برای کاربران خود، دارایی آنها را به درستی حفظ می کند.

صرافی Exquino یک پلت فرم قابل اعتماد برای فروش اتریوم به ریال است. Exquino همچنین یکی از اولین شرکت های دانش بنیان در زمینه ارائه کیف پول اتریوم و انجام تراکنش ها در ایران است که این صرافی با بهره گیری از دانش متخصصان و افراد مجرب زیرساخت های فنی خود را برای امنیت اموال کاربران و شرایط امن ارتقا داده است. . برای تراکنش های ارائه شده توسط کاربران

یکی از ویژگی های اساسی اتریوم امکان انعقاد قراردادهای هوشمند است که واحد ارز دیجیتال آن اتر نام دارد و با استفاده از اتر، تراکنش های مرتبط با اتریوم انجام می شود.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم

آخرین کلمه

بخوانید  Gen V Brings In A Surprise Cameo From The Boys This Week

سرمایه گذار برای خرید و فروش اتریوم در صرافی Exquinoقبل از انجام هرگونه معامله و جلوگیری از کلاهبرداری، سرقت، کلاهبرداری و هک، باید وارد پنل کاربری خود شده و در قسمت تنظیمات حساب، گزینه وضعیت احراز هویت را انتخاب کنید. سپس در این مرحله کاربر گزینه اطلاعات هویتی را انتخاب کرده و سه کادری که به وی ارائه می شود را پر می کند.

سپس کاربر پس از انجام این فرآیند باید منتظر تایید و پاسخ کارشناسان پشتیبانی برای احراز هویت باشد. در مرحله آخر کاربر گزینه اطلاعاتی مانند شماره موبایل، شماره تلفن ثابت منزل و ایمیل را پر می کند.

پس از بیت کوین، اتریوم دومین ارز رمزنگاری شده محبوب در میان کاربران و فعالان بازار سرمایه گذاری است که نوعی پلتفرم دیجیتال محسوب می شود.

فروش ارز دیجیتال اتریوم

انتخاب یک صرافی مناسب اتریوم

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر