یک اشاره احتمالی توسعه دهنده به بازی آینده Marvel’s Spider-Man 2


مدیران بازاریابی در Insomniac Games ظاهرا به انتشار آینده مرد عنکبوتی 2 مورد انتظار مارول اشاره می کنند.

سال 2022 به لطف انتشار بازی های Gran Turismo 7، Horizon Forbidden West و God of War Ragnarok، سال بزرگی برای استودیوهای فرست پارتی سونی بوده است، اما جزئیات زیادی در مورد برنامه های آنها برای سال 2023 وجود ندارد. تاکنون فقط Insomniac Games است. بازی Marvel’s Spider-Man 2 به طور رسمی برای سال آینده تایید شده است، و حتی از زمان معرفی آن در سپتامبر 2021 به زودی سکوت کرده است.

فعالیت‌های اخیر توییتر برخی از کارمندان استودیوی Insomniac Games نشان می‌دهد که آنها ممکن است برای افشای دنباله ابرقهرمانی مورد انتظار در آینده نزدیک آماده شوند. جیمز استیونسونمدیر بازاریابی Insomniac اخیراً فقط توییت کرده است گیف از Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شده و آرون جیسون اسپینوزامدیر بازاریابی استودیو مدت کوتاهی پس از آن توییت دیگری منتشر کرد که فقط به سال 2023 اشاره کرد.

کمتر از دو ماه پیش استودیو Insomniac Games به طرفداران این اطمینان را داد که توسعه Marvel’s Spider-Man 2 به خوبی پیشرفت کرده است و این بازی انحصاری طبق برنامه در سال 2023 منتشر خواهد شد. اگر قرار است این بازی سال آینده منتشر شود، امیدواریم که برنده شود طولی نکشید تا جزئیات بیشتری منتشر شود. به خصوص اکنون که God of War Ragnarok برای کاربران پلی استیشن در دسترس است.



بخوانید  PDP Riffmaster Guitar Revealed, Just For You Fortnite Metalheads Festival