خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلCall of Duty-CP با تضمین قیمت | 1gamer

برای عملکرد بهتر در بازی می‌توانید مود گیم پلی دستگاه را روشن کنید تا تمامی برنامه‌های در حال اجرا، متوقف شوند. در این حالت بازی با افت سرعت مواجه نشده و راندمان بالاتری خواهد داشت. برای تمرکز بیشتر و شنیدن صدای بازی بهتر است از هدفون و هندزفری استفاده کنید.

  • فصل 9 کالاف دیوتی عرضه شد و می‌توانید بازی را از درون اپلیکیشن آپدیت کنید.
  • بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی سبک جدید و اکشن هست که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است.
  • به غیر از این مورد، هر تیمی موفق به کشتن تمام اعضای تیم مقابل نیز بشود، پیروز مسابقه خواهد شد.
  • نمی‌توانید اسلحه‌ دلخواه خود را انتخاب کنید؛ زیرا اسلحه شما به صورت خودکار پس از هر دور عوض می‌شود.

بهتر است قبل از این که برای شخصیت‌تان در مجله خبری یک گیمر پرک انتخاب کنید، استراتژی و مدل بازی‌کردنتان را مشخص کنید. شما قادرید جدیدترین نسخه بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت سایت خودتان دریافت کرده و پس از نصب و اجرایش بدون هیچ مشکلی از ان لذت ببرید. همانطور که ذکر شده همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، این بازی نیز توسط گروه اندروید تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است. دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید. مثلاً می‌توانید از دید رادار دشمن مخفی شده، صدای پایتان توسط کسی شنیده نشود، آسیبی که به حریف می‌زنید بیش از حالت عادی محاسبه شود، رد پای بازیکنانی که نزدیکتان هستند را ببینید و بسیاری از قابلیت‌های دیگر.

بخوانید  دانلود بازی کلش اف کلنز 15 83.24 Clash of Clans میهن اپ دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید | 1gamer

خرید Monthly Supply Pass ماهانه ریجن ایران کالاف دیوتی موبایل

بد نیست اشاره کنیم که بخش زامبی نیز قبلا در این اثر بوده، سپس حذف شده و بار دیگر به با محدودیت زمان مجددا در دسترس قرار گرفته است. وجود سلاح‌ها، کاراکترها و اسکین‌های مختلف تنها بخشی از ماجراست و Perkها هم به عنوان ویژگی مخصوص سری بازی‌های کال آف دیوتی (توانمندی‌های خاصی که می‌توانید به کاراکتر موردنظرتان اضافه کنید) هم در دسترس شما هستند. یا مود‌هایی مثل Domination، Search and Destroy که در آن‌ها باز هم در قالب تیم‌های ۵ نفره باید از موقعیتی خاص محافظت کرده و یا آیتمی خاص را از بین ببرید. در کنار این‌ها باید مود بتل رویال و زامبی را هم اضافه کنیم که دومی در واقع امضای سری Black Ops بازی‌های کال اف دیوتی است. در هر فصل جدید، اسکین های لجندری جدیدی در گردونه ها، باندل ها و یا به صورت جایزه به فصل جدید خواهند آمد.

نکات هنگام خرید

سلام دوستان یکی راهنمائیم کنه چجوری میشه تو بازی کالاف دیوتی بازی هارو private کرد ینی نشون نده چندبار بازی کردم و با کی بازی کردم. 9 در این مرحله برای قسمت ساپورت کالاف دیوتی متن درخواست برگرداندن اکانت کالاف دیوتی خود را نوشته و ارسال کنید. شما می­توانید با غارت منابع، کامل کردن ماموریت های بازی و یا دنبال کردن شبکه های اجتماعی کالاف دیوتی، سی پی رایگان دریافت نمایید.

در این صفحه می‌توانید از لینک دانلود کال اف دیوتی موبایل برای ایفون و کال اف دیوتی موبایل برای اندروید را پیدا کنید. تازه آموزش هایی را برای کالاف دیوتی موبایل بتل رویال و شیوه دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل از گوگل پلی را نیز برای شما علاقمندان بازی Call of Duty Mobile آماده کرده‌ایم. هر بازی ارز رایج خود را دارد و برای دسترسی به آیتم‌های مختلف ارائه شده در بازی نیاز دارید که آن ارز را تهیه کنید.

بخوانید  کتاب های دوره اول متوسطه* | ketabko

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر