کتاب های دوره اول متوسطه* | ketabko

کتاب های دوره اول متوسطه* | ketabko

به همین دلیل دانش‌آموزان و والدین می‌توانند برای تمرین و تکرار بیشتر از پاسخ‌نامه‌های تشریحی کتاب‌ها استفاده کنند و نقاط ضعف و قوت خود را بیشتر بشناسند. از خوبی‌های این کتاب دروس طلایی هفتم می‌توان به وفاداری قابل تحسینش نسبت به کتاب درسی اشاره کرد؛ به‌طوری‌که حتی پاسخ به یک تمرین را هم از قلم نینداخته است. ازطرفی ایستگاه‌های آموزشیکتاب های دروس طلایی (گام به گام دروس) کاگو، نکته‌های مهم هر درس را در دل خود دارد و از این نظر بررسی کنید قابل احترام است. کتاب جامع هفتم تیزهوشان کتابی مناسب دانش آموزان سطح بالا است که توسط انتشارات خیلی سبز تالیف و چاپ شده است. این کتاب جهت آمادگی دانش آموزان برای آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان مناسب است. کتاب کار عربی پایه ی هفتم از سری کتاب های کار شامل تمرین ها و مسائل جهت تقویت پایه ی درسی دانش آموزان در راستای اهداف آموزشی است.

  • در این کتاب ها، انواع و اقسام درس نامه ها و تست های متنوع آورده شده که بر اساس مباحث، به طور تخصصی و دقیق طبقه بندی شده اند و به آماده شدن برای کنکور فوق العاده کمک خواهند کرد.
  • نشر الگو سابقه ای طولانی و درخشان در تهیه و ارائه انواع کتاب های تستی دارد.
  • کتاب جامع هفتم EQ گاج کتابی جامع و آموزشی این انتشارات این کتاب درس‌ های ریاضی، علوم تجربی، فارسی، عربی و زبان انگلیسیرا شامل می شود.
  • ایستگاه سنجش هم یک فرصت فوق‌العاده برای خودارزیابی برای دانش‌آموزان است و با استفاده از آن، نکات و راهنمایی‌های دلسوزانه یکی از بهترین گام به گام‌های منتشرشده برای پایه هفتم را یک‌جا خواهید داشت.
بخوانید  اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

این کتاب تمامی دروس پایه هفتم را شامل می شود و به حل تمرینات کتاب می پردازد. در این قسمت قرار است شما را با بهترین کتاب های کمک آموزشی جامع هفتم آشنا کنیم. برای هر یک از درس های پایه ی هفتم، کتاب های کمک آموزشی زیادی توسط انتشارات مختلف به چاپ رسیده است که در مقالات پایین به آن ها به طور مفصل پرداخته ایم. برای مشاهده لیست بهترین منابع کمک آموزشی و درسی هفتم وارد سایت مدابوک شوید. این کتاب به عنوان کتاب کار ریاضی پایه هفتم دوره اول متوسطه به همراه آزمون های پایان فصل و پایان نیمسال طراحی شده است تا دانش آموزان آن را مورد استفاده قرا دهند.

علوم نهم دبستان سری شاهکار کلاغ سپید

این کتاب ها به خصوص در شب امتحان و قبل از کنکور حسابی مفید خواهند بود و به بچه ها کمک می کنند تا همه نکته ها را یک جا و با استایل هلو برو تو گلو بخوانند و به خاطر بسپارند. ورود به کلاس هفتم و خریدکتاب های کمک درسی هفتم، می‌تواند یکی از پرچالش‌ترین شروع‌ها در طول سال‌های تحصیلی دانش‌آموزان باشد. تصور کنید دآنش‌آموز در شرایطی قرار می‌گیرد که به جای استناد به یک معلم و یک شیوه تدریس مشخص، با روش‌های متفاوت و نوع بیان‌هایی روبه‌رو می‌شود که درک همه آن‌ها به صورت توامان، به زمان نیاز دارد. کتاب دروس طلایی کووید هفتم کاگو پاسخ تمرین های کتاب درسی را شامل می شود.

کتاب کار انگلیسی 8 پایه هشتم

کتاب های میکروطبقه بندی گاج، برای دانش آموزان کنکوری حکم طلا را دارند. در این کتاب ها، انواع و اقسام درس نامه ها و تست های متنوع آورده شده که بر اساس مباحث، به طور تخصصی و دقیق طبقه بندی شده اند و به آماده شدن برای کنکور فوق العاده کمک خواهند کرد. داوطلبان کنکور سراسری و همچنین آزمایشی، می توانند به کمک کتاب های تست انتشارات گاج، محیط مشابه آزمون زمان بندی شده را برای خودشان شبیه سازی کنند و به تمرین ترفندهای تست زنی و مدیریت زمان بپردازند. تست های کتاب های میکروطبقه بندی شده، تقریباً هر نکته ای که در حیطه مباحث درسی و فراتر از آنها باشد را دربر می گیرند و احتمال اینکه در کنکور سوالاتی مشابه تست های کتاب بیاید خیلی زیاد خواهد بود. این کتاب‌ها برای موفقیت بیشتر و کسب نمره بالا در امتحانات مدرسه، میان ترم و پایان ترم، کسب رتبه و درصد خوب در کنکور سراسری و… استفاده ‌می‌شوند.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی وارزون Warzone فارس گیمر | 1gamer

رک و پوست‌کنده بگوییم که اگر دانش‌آموزان راه و رسم استفاده از گام به گام را بلد نباشند، خیلی سریع در تله کپی‌ کردن پاسخ تمرین‌های کلاسی از این منبع به دفتر تکالیف‌شان می افتند که آفت بزرگی است. امروزه با وجود انواع و اقسام کتاب های کمک درسی برای مقاطع مختلف، دیگر کسی نگران این نیست که منبعی برای مطالعه و تمرین دم دست نداشته باشد. ناشران باتجربه و معروف، بیش از پانزده سال است که کتاب های کمک آموزشی بسیار مفیدی برای دانش آموزان ارائه می دهند. به احتمال خیلی زیاد شما هم در مقاطع مختلف تحصیلی، به خصوص کنکور، از انواع کتاب های انتشارات معروفی مانند گاج، قلم چی یا خیلی سبز استفاده کرده باشید.