تولید فیلم Marvel’s Blade به دلیل اعتصاب نویسندگان به حالت تعلیق درآمد

مدتی است که نویسندگان به دلیل حقوق کم و امنیت شغلی دست به اعتصاب سراسری زده اند که بر پروژه های سینمایی و تلویزیونی هالیوود تأثیر گذاشته است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونیکی از مورد انتظارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفت. گفته می شود مراحل پیش تولید فیلم تیغه به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شده و تمامی کارمندان اخراج شده اند.

پیش تولید فیلم Blade به دلیل اعتصاب نویسندگان ملی برای مدت نامعلومی متوقف شده است، اما سایر فیلم های مارول همچنان طبق برنامه در حال تولید هستند.

فن آرت بلید با حضور ماهرشالا علی

اکثر فیلمنامه‌های فیلم‌های پرفروش در طول تولید تکامل می‌یابند، اما مارول همچنین به ایجاد تغییرات در فیلم‌نامه‌های فیلم‌های خود در طول فرآیند فیلم‌برداری شهرت دارد. در هر صورت، استودیوها با شرایط فعلی بیگانه هستند. به خصوص که قبلاً فیلمنامه نویسانی سر صحنه فیلمبرداری داشتند تا چندین بار فیلم یا سریالشان را بازنویسی کنند.

فیلمبرداری و تولید Blade قرار بود ماه آینده در آتلانتا آغاز شود، اما مارول استودیوز مجبور شد پیش تولید را تا مشخص شدن وضعیت اعتصاب نویسندگان متوقف کند. این فیلم در واقع اولین فیلمی است که تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است. استودیوی مارول اخیرا نیک پیزولاتو خالق True Detective را برای بازنویسی بخشی از فیلمنامه Blade استخدام کرده است و او چند هفته ای است که مشغول کار بر روی فیلمنامه Blade است.

فیلم Thunderbolts نیز قرار است در ماه ژوئن در آتلانتا آغاز شود و فیلم همچنان طبق برنامه ریزی در حال تولید است. Fantastic Four بزرگترین تست بازیگری مارول را از زمان انتخاب تام هالند برای بازی در نقش مرد عنکبوتی در 8 سال گذشته داشته است و همچنان قرار است در ژانویه 2024 فیلمبرداری در لندن آغاز شود.

بخوانید  9 choses à savoir avant de découvrir le remake de Resident Evil 4

اما یکی از خودی ها می گوید زمان خیلی سریع در حال اتمام است و استودیو پس از پایان اعتصاب نویسندگان، پیش تولید Blade را از سر خواهد گرفت. این اعتصاب از پنجشنبه آغاز شد و بر روی شبکه شنبه شب تأثیر گذاشت. علاوه بر این، تولید سریال میلیاردها پس از حملات فوق متوقف شد. در حالی که اکثر استودیوها یک یا دو فیلم در دست تولید دارند، ظاهراً مارول قصد داشت علاوه بر این دو سری، سه فیلم را همزمان فیلمبرداری کند.

اعضای گروه Thunderbolts در هنر مفهومی فیلم Thunderbolts

اگر اعتصابات به مدت 6 ماه یا بیشتر ادامه یابد، ممکن است فیلم چهار شگفت‌انگیز تحت تأثیر قرار گیرد و تغییر کند. اگرچه منابع می گویند که احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد. در هر صورت، اگر اعتصاب فقط یک ماه تا 6 هفته طول بکشد، احتمالاً تاریخ اکران فیلم هایی مانند Blade تغییر خواهد کرد و استودیوهای هالیوود با مشکلات بزرگ تری مواجه خواهند شد.

حتی با وجود تعلیق تولید Blade، مارول هنوز یکی از شلوغ ترین برنامه های خود را دارد. فیلمبرداری و تولید فیلم Captain America: New World Order در حال حاضر در آتلانتا در حال انجام است و فیلم Agatha: Coven of Chaos نیز در آتلانتا در حال فیلمبرداری است. فیلمبرداری مجموعه فیلم Wonder Man قرار است در لس آنجلس آغاز شود و فیلم Deadpool 3 قرار است در اواخر ماه می در لندن شروع شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر