تریلر معرفی Warzone Mobile نبردهای هیجان انگیز بازی را به نمایش می گذارد

اکتیویژن با پخش تریلر تبلیغاتی نسخه موبایل بازی Call of Duty: Warzone، اشتیاق طرفداران را برای امتحان این بازی افزایش داد.

نسخه موبایل بازی Call of Duty: Warzone در تاریخ 2 آوریل 1403 (21 مارس 2024) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و اکنون در میان آخرین اخبار مربوط به این بازی، مطلع شدیم که شرکت تبلیغاتی Activision تاریخ انتشار بازی را به اشتراک گذاشته است. طرفداران علاوه بر بخش بتل رویال، این بازی شامل یک بخش سنتی چند نفره خواهد بود و همچنین از قابلیت به اشتراک گذاری پیشرفت بین Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty: Warzone پشتیبانی می کند.

دانلود ویدیو از ابرات

این بازی شامل دو نقشه Verdansk و Rebirth Island در زمان عرضه برای اندروید و iOS می باشد. نقشه Verdansk به 120 بازیکن اجازه رقابت می دهد. در حالی که Rebirth Island می تواند میزبان 48 بازیکن در بخش Battle Royale باشد. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند در بخش چندنفره نقشه‌های Shipment، Shoot House، Scrapyard، Team Deathmatch، Dominating، Kill Confirmed و Search and Destroy را انتظار داشته باشند.

نسخه موبایلی Call of Duty: Warzone مدت هاست که در قالب یک برنامه دسترسی اولیه محدود در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته است. Activision در حال حاضر 10 به روز رسانی اصلی را برای رفع هزاران مشکل منتشر کرده است تا این محصول در زمان راه اندازی به بهترین شکل ممکن اجرا شود. Call of Duty: Warzone Mobile توسط Solid State Studio، Digital Legends Studio، Beenox Studio و شعبه شانگهای Activision توسعه داده شده است.

بخوانید  تریلر جدید Test Drive Unlimited Solar Crown گرافیک خیره کننده بازی را به نمایش می گذارد

تحریریه مجله بازی یک گیمر