تریلر جدید Test Drive Unlimited Solar Crown گرافیک خیره کننده بازی را به نمایش می گذارد


تریلر جدید گیم پلی Test Drive Unlimited Solar Crown با تمرکز بر مسابقات و سفارشی سازی خودرو منتشر شد.

KT Racing در حال توسعه Test Drive Unlimited Solar Crown برای انتشار در سال 2024 است. اکنون در تریلر جدید این بازی که با عنوان In-Engine ضبط شده است، می توانیم نگاهی اجمالی به رقابت هیجان انگیز اتومبیل رانی در جزیره Hong Kong Green داشته باشیم. بازیکنان با ابرخودروهای مختلف خود در خیابان های شهر و اطراف آن با یکدیگر مسابقه می دهند و در مهارت های مختلف یکدیگر را به چالش می کشند. اگرچه این تریلر در موتور پخش می شد، اما جلوه های بصری بازی خیره کننده است.

در بخشی از تریلر می توان نگاهی کوتاه به سیستم ارتقا فنی و سفارشی سازی خودرو انداخت. بازیکنان می توانند بخش های فنی مختلف خودرو از جمله ترمز، سیستم تعلیق، جعبه دنده و کیت هوا، قدرت موتور و سایر موارد مشابه را متناسب با سبک رانندگی خود تغییر دهند. این تغییرات می تواند به طرق مختلف بر روی سرعت، شتاب و کنترل خودرو تاثیر بگذارد. علاوه بر این، در بخش دیگری می توانید ظاهر خودرو از جمله رنگ، برچسب ها، رینگ ها و طراحی داخلی را سفارشی کنید.

بازی Unlimited Solar Crown را در سال 2024 روی رایانه شخصی، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس تست کنید نقشه این بازی شامل 14 منطقه بزرگ از جزیره هنگ کنگ برای کاوش است. بازیکنان می توانند انتخاب کنند که به The Streets یا The Sharps ملحق شوند که هر کدام دارای رنگ و ماشین های منحصر به فرد هستند.

بخوانید  رونمایی از بازی رومیزی Apex Legends

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر