تریلر جدید Gremlins: Secrets Of The Mogwai قبل از نمایش مکس در 23 می منتشر شد

برادران وارنر دیسکاوری اعلام کرده است که Gremlins: Secrets of the Mogwai در ۲۳ می در Max، سرویس استریم اخیرا رونمایی شده، به نمایش درخواهد آمد. تاریخ نمایش در یک رویداد ویژه که در لات برادران وارنر برگزار شد فاش شد. در لس آنجلس و همچنین انتشار تریلر جدیدی از اسپین آف انیمیشن Gremlins.

داستان در شانگهای دهه 1920، گرملینز: اسرار موگوای، خانواده وینگ را دنبال می کند که با موگوایی جوانی به نام گیزمو روبرو می شوند. سام وینگ که بعداً در فیلم Gremlins در سال 1984 صاحب فروشگاه می شود، آقای وینگ، با همراهی یک دزد خیابانی نوجوان به نام Elle، مجبور می شود Gizmo را به خانه بیاورد. آنها با هم سفری خطرناک را در حومه چین آغاز می کنند، با موجودات و ارواح فولکلور چینی روبرو می شوند، در حالی که توسط یک صنعتگر تشنه قدرت و ارتش گرملین های شرور او تعقیب می شوند.

Gremlins: Secrets of the Mogwai توسط تلویزیون آمبلین و با همکاری برادران وارنر تهیه شده است. انیمیشن. تهیه کنندگان اجرایی عبارتند از: استیون اسپیلبرگ، داریل فرانک و جاستین فالوی از تلویزیون آمبلین و سم ریجستر، رئیس برادران وارنر. استودیوهای شبکه انیمیشن و کارتون. تزه چون به عنوان مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی، با برندان هی به عنوان تهیه کننده اجرایی و دن کرال به عنوان ناظر تهیه کننده فعالیت می کند. جو دانته که کارگردانی دو فیلم اول را برعهده داشت به عنوان تهیه کننده حضور دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  پاسخ امروز وردل (شماره 571) - 11 ژانویه 2022

صداپیشگان Gremlins: Secrets of the Mogwai شامل مینگ-نا ون، جیمز هونگ، بی دی وانگ، متیو ریس، ایزاک وانگ، ای جی لوکاسیو و گابریل نوا گرین هستند. در این سریال همچنین ستاره‌های مهمان مانند زک گالیگان، بازیگر نقش بیلی پلتزر در فیلم‌های اصلی Gremlins، و همچنین ساندرا اوه، رندال پارک، جورج تاکی و بوون یانگ حضور خواهند داشت.