تریلر بازی Metal Gear Solid 3 Remake به زودی منتشر خواهد شد

ظاهراً طرفداران باید منتظر گیم پلی، ویدیوهای پشت صحنه و سایر قسمت های بازسازی متال گیر سالید 3 در آینده ای نزدیک باشند.

اگرچه بازی های اکشن مخفی کاری زیادی در بازار وجود دارد، سری Metal Gear Solid یکی از خاطره انگیزترین بازی های این سبک به حساب می آید. این مجموعه با Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، بازسازی احتمالی قسمت اول و مجموعه بالقوه دیگر بازخواهد گشت. در حال حاضر، بازسازی Metal Gear Solid 3 مورد انتظارترین پروژه این دسته است. کاری که کونامی از سال 2024 در زمان نامعلومی در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

در حالی که کونامی در مورد Metal Gear Solid Delta: Snake Eater سخن گفته است، طرفداران می توانند مجموعه ای از ویدیوهای یوتیوب را تماشا کنند که به تریلر جدیدی از بازی در آینده نزدیک اشاره می کند. دیوید هیتردر قسمت اول این مجموعه ویدیویی، صداپیشه Solid Snake میراث MGS را بررسی می کند و طرفداران را به سفری در زمان می برد. با این حال اظهار نظر این صداپیشه در انتهای ویدئو توجه همگان را به خود جلب کرد.

دانلود ویدیو از ابرات

ظاهراً دیوید هایتر تأیید می کند که قسمت های بعدی این مجموعه ویدیویی بر روی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater متمرکز خواهد بود و احتمالاً دارای گیم پلی، ویدیوهای پشت صحنه و سایر قسمت های بازی خواهد بود. این صداپیشه گفت: در ادامه در مورد این نسخه جدید صحبت خواهیم کرد. کونامی از زمان نمایش گیم پلی بازی Metal Gear Solid 3 Remake در رویداد ایکس باکس، جزئیات دیگری درباره این بازی منتشر نکرده است.

بخوانید  نمایش سرزمین میانه در تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها

سونی از Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در PlayStation Showcase 2023 پرده برداری کرد. بازسازی Metal Gear Solid 3 به عنوان “بازسازی وفادارانه از طراحی و داستان بازی اصلی” توصیف می شود که “بازی را با جلوه های بصری و تجربه کاربری خیره کننده تکامل می دهد.” صاف.” در گذشته، کونامی تایید کرده بود که بازی اکشن ماجراجویی مخفیانه با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.

اظهارات اخیر دیوید هایتر طرفداران بسیاری را هیجان زده کرده است. از آنجا که میلیون ها بازیکن در سراسر جهان می خواهند نگاه دقیق تری به نسخه جدید Metal Gear Solid 3 بیندازند. کونامی هنوز تاریخ انتشار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را اعلام نکرده است، اما انتظار می رود که این نسخه جدید باشد. برای کاربران پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس است Xbox Series S و PC قرار خواهد گرفت.