تریلر امتیازات Talos Tenet 2 دریافت انتقادی را برای بازی نشان می دهد


Devolver Digital تریلر بازی پازل اول شخص The Talos Principe 2 را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که Devolver Digital تریلر The Talos Tenet 2 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این تریلر بازی پازل اول شخص مورد تحسین منتقدان را نشان می دهد که در حال حاضر بر روی پلتفرم های Xbox Series X موجود است. Xbox Series S، PlayStation 5 و PC را می توان تجربه کرد. این بازی دنباله بازی معروف The Talos Principle است که در سال 2014 منتشر شد.

Talos Tenet 2 در آینده ای دور اتفاق می افتد و بازیکنان کنترل 1K را در دست می گیرند. آنها پس از برخورد با موجودی مرموز به سمت یک روبنای ساکت می روند. شما معماهای مختلف را حل می کنید و محیط های زیبا را کشف می کنید، اما سوالات بیشتری در مورد انسانیت، تمدن و زندگی مطرح می شود. این بازی دارای 12 منطقه برای کاوش و بیش از 100 معما برای حل است که حدود 20 تا 30 ساعت طول می کشد تا بفهمید.

بازیکنان نیازی به تکمیل همه پازل ها نخواهند داشت و اگر می خواهید روی داستان تمرکز کنید می توانید بعداً برای حل پازل ها بازگردید. قبل از خرید نسخه کامل، بازیکنان می توانند نسخه دمو The Talos Principle 2 را انتخاب کنند که به طرفداران اجازه می دهد اولین قسمت های بازی را تجربه کنند. متاسفانه پیشرفت بازیکن از نسخه آزمایشی به نسخه کامل منتقل نمی شود و در نسخه کامل را باید از ابتدا شروع کنید.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین فیلم های کیت بلانشت | ۲۰ اثر دیدنی این بازیگر + امتیاز IMDB