بهترین دسته سوئیچ نسخه زلدا: Tears Of The Kingdom را دریافت می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Zengrip Pro Mythic Edition دارای یک طرح رنگ سبز و طلایی با الگوهای هندسی منحصر به فرد است که از رویارویی لینک با ویرانه‌های Zonai در آخرین ماجراجویی خود الهام گرفته شده است و در تصاویر رسمی سوئیچ OLED با تم پادشاهی با Joy-Cons عالی به نظر می‌رسد. -کدومشون همیشه در آمازون موجود است در زمان نوشتن

Zengrip Pro Mythic Edition تا 30 ژوئن ارسال نمی‌شود، اما اگر نمی‌خواهید آنقدر صبر کنید، می‌توانید از آن استفاده کنید. استاندارد Zengrip Pro Gen 3 سفید یا یکی از بسیاری آن انواع رنگ در حال حاضر در آمازون. و اگر به دنبال لوازم جانبی Switch بر اساس جدیدترین بازی Zelda هستید، این کنترلر شیک Tears of the Kingdom Switch Pro Controller از IINE را بررسی کنید. برای کسانی که قصد دارند همه چیزهایی را که Tears of the Kingdom ارائه می دهد ببینند، راهنمای استراتژی رسمی نیز ممکن است خرید خوبی باشد.

Satisfye به تازگی نسخه جدیدی از Zengrip Pro خود با مضمون Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را به نام Zengrip Pro Mythic Edition معرفی کرده است. Zengrip Pro Mythic Edition در 30 ژوئن عرضه می‌شود، اما می‌توانید با استفاده از کد تبلیغاتی MYTHIC15 در هنگام پرداخت، آن را با فقط 38.24 دلار (معمولاً 55 دلار) از فروشگاه آنلاین Satisfye پیش‌سفارش دهید.

بخوانید  بازگشت کوپن های بازی Nintendo Switch - 20 دلار برای یک جفت بازی انحصاری صرفه جویی کنید

Zengrip Pro Mythic Edition مبتنی بر نسل سوم Zengrip Pro است که به لطف طراحی راحت و سبک وزن، دسته سوئیچ شخص ثالث مورد علاقه ما است. مانند سایر حرفه‌ای‌های Zengrip، نسخه Mythic از طراحی «شناور آزاد واقعی» Satisfye استفاده می‌کند – که اساساً یک اصطلاح شیک برای این است که چگونه دسته، سوئیچ شما را با نوک‌های لاستیکی بدون خراشیدگی یا مسدود کردن جریان آب و هوا، بدون اتصال به زمین نگه می‌دارد. دستگیره با هر دو مدل استاندارد سوئیچ و سوئیچ OLED کار می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر