بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE در ایران حذف و فیلتر شد پلی مگ | 1gamer

گیمر می تواند در پابجی موبایل دست به شخصی سازی های گوناگون و بی مانندی بزند. شخصی سازی اسلحه های متنوع، لباس، رنگ پوست، زمینه و … از جمله این شخصی ساز ها است. علاوه براین، طراحی شخصیت ها، نوع اسلحه، اتومبیل ها و خانه ها نیز می توانند در جذاب کردن بازی تاثیر فراوانی داشته باشند. به محض ورود به سایت پابجی سل با دنیایی از اکانت رو به رو می‌شوید! هر نوع اکانتی که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

بازی PUBG Mobile (KR)

این بازی مهیج به وسیله گیم پلی توانسته است بالغ بر چهارصد میلیون طرفدار و بازیکن در سراسر دنیا گرد خود جمع کند. این بازی رونوشت ویژه پی سی را نیز در اختیار دارد ولی به خاطر ضعیف بودن پردازنده گوشی موبایل در مقایسه با پی سی، طبیعی است که گرافیک آن کمتر باشد. البته در نظر داشته باشید که این گیم در مقایسه با بازی های دیگر که در موبایل اجرا می شود، گرافیک خوبی دارد.

  • همانطور که انتظار می‌رود این گزینه برای گیمرهایی که برخی از رنگ‌ها را تشخیص نمی‌دهند، طراحی شده است.
  • انتشار رسمی حالت Aftermath؛ افزوده شدن مکانیک‌های گیم پلی جدید برای تجربه‌ای به مراتب بهتر.
  • سعی کنید از وسایل نقلیه به عنوان کاور و یک وسیله دفاعی استفاده نکنید.
  • به صداهای پیرامون خود مانند صدای پا و گلوله دقت داشته باشید و برای دقت بیشتر از یک هدفون یا هندزفری باکیفیت استفاده کنید.
  • بازی پابجی موبایل تا به امروز تمامی مرزهای بین‌المللی را فتح کرده و توانسته خود را به تمامی کشورهای جهان برساند.
بخوانید  طراحی داخلی مطب

همانطور که انتظار می‌رود این گزینه برای گیمرهایی که برخی از رنگ‌ها را تشخیص نمی‌دهند، طراحی شده است. با این وجود برخی از گیمرهای حرفه‌ای نیز به دلیل پالت‌های رنگی، حالت پروتانوپیا را ترجیح می‌دهند. هر موقع که یک مانع جلوی شما قرار بگیرد، قادر به شلیک کردن نخواهید بود؛ بنابراین فعال کردن این گزینه به خصوص برای گمیرهای تازه کار خالی از لطف نیست. شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید. پابچی من آپدیت نمیشه تو فروشگاه میگه کشور شما پشتیبانی نمیشه.

http://badorclothesworkshop.ir

آغاز به مجله خبری یک گیمر سیستم خلقت؛ به کمک این سیستم می‌توانید از زوایای مختلف دوربین برای عکس گرفتن یا ساخت کلیپ‌های کوتاه استفاده کرده و آنها را با دیگران به اشتراگ بگذارید. سپس فایل بازی و دیتا آن را از طریق جعبه دانلود موجود در این صفحه دانلود کنید. پناه گرفتن در ساختمان کار چندان صحیحی نیست زیرا دشمن با استفاده از نارنجک می‌تواند به راحتی به شما آسیب بزند؛ تپه‌ها و مکان‌های شیب‌دار مرتفع می‌تواند به شما برتری نسبی نسبت به دیگر بازیکنان بدهد. اگر جمله “Winner Winner Chicken Dinner” را شنیده یا دیده باشید به احتمال زیاد با این بازی آشنا هستید؛ اما اگر آشنا نیستید باید بدانید که این عبارت در صفحه انتهایی بازی به بازیکن یا تیم برنده به عنوان نماد پیروزی نشان داده می‌شود. دلیل استفاده از این عبارت و به عنوان نماد پیروزی در بازی، علاقه بازیکن PlayerUnknown به این جمله است.

خرید های درون برنامه ای و یوسی بازی پابجی

به طور کلی عمده‌ترین تفاوت‌های موجود بین دو نسخه‌ی جهانی و کره‌ای – ژاپنی بازی پابجی را می‌توان در سه مورد مختلف خلاصه کرد. در بازی پابجی موبایل کره‌ای، ارز همیشگی AG غایب است و جای خود را به یک ارز جدید به نام Donkatsu Medal داده است. ارزی که می‌توان از آن برای باز کردن جعبه‌های درون بازی استفاده کرد. جعبه‌هایی که آیتم‌های بسیار خوب و نادری را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد.

بخوانید  مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح-کناف آوگون

چت صوتی من کار نمی‌کند؟