اگر ستارگان اصلی بازگشتند، فصل پنجم سریال شرلوک را بسازید

بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن با لباس مشکی در سریال شرلوک

در سال 2017 بود که فصل چهارم سریال شرلوک از شبکه بی بی سی پخش شد و از آن زمان تاکنون شاهد انتشار گزارش ها و اخبار زیادی در مورد ساخت یا عدم تولید فصل پنجم سریال شرلوک بوده ایم. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، یکی از سازندگان این سریال محبوب به احتمال ساخت فصل جدید واکنش نشان داد. استیون موفات، یکی از دو خالق سریال شرلوک، در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که در صورت بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش شرلوک هلمز و مارتین فریمن، تفسیر دکتر، نوشتن فیلمنامه فصل پنجم سریال شرلوک را آغاز خواهد کرد. واتسون، موافقت کن که برگردی.

استیون موفات، خالق سریال Doctor Who و مارک گیتیس مسئول ساخت سریال شرلوک بود. پس از پایان سریال شرلوک، این دو سریال دراکولا را ساختند و از آن زمان، طرفداران امیدوار بودند که برای فصل جدید کارآگاه محبوب بازگردند. یکی از دلایلی که فصل 5 شرلوک هرگز تعطیل نشد این بود که سریال هرگز لغو نشد و بی بی سی هرگز فصل 4 شرلوک را به عنوان فصل آخر آن اعلام نکرد.

با این حال، مشغله کاری کامبربچ و فریمن می تواند مشکل بزرگی در ساخت فصل پنجم سریال شرلوک باشد. اگرچه این دو بازیگر بارها علاقه خود را برای بازی مجدد در این سریال ابراز کرده اند. در هر صورت موفات نگاهی واقع بینانه به ساخت فصل پنجم شرلوک دارد و آن را با بازگشت ستاره های اصلی سریال گره خورده می داند. در همین حال، استیون موفات سریال همسر مسافر زمان را برای HBO و سریال Inside Man را برای BBC و Netflix تهیه کرده بود.

بخوانید  آگوست می تواند نگاهی اجمالی به گام بعدی نینتندو به ما بدهد

استیون موفات، خالق سریال شرلوک، گفت که در صورت بازگشت بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن، نوشتن فیلمنامه فصل پنجم سریال را آغاز خواهد کرد.

موفت البته درباره ایده های احتمالی خود برای فصل جدید سریال شرلوک توضیحی نداد، اما این خبر بدون شک می تواند طرفداران این سریال را برای فصل پنجم سریال شرلوک امیدوار کند. پخش سریال شرلوک در سال 2010 شروع شد، هر فصل سه قسمت داشت، هر قسمت 90 دقیقه بود که هر قسمت را شبیه یک فیلم می کرد. در مجموع 13 قسمت از سریال شرلوک ساخته شد که یکی از آنها اپیزود ویژه شب سال نو بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر