اولین بسته الحاقی Total War: Pharaoh رایگان خواهد بود


استودیوی Creative Assembly سازنده سری بازی Total War بابت نحوه ارتباطش با طرفداران و قیمت بازی ها و بسته های الحاقی خود عذرخواهی کرده است.

Creative Assembly بیانیه ای را در پاسخ به بازخورد منفی طرفداران در مورد قیمت گذاری بسته الحاقی Total War: Pharoah و Shadows of Change برای Total War: Warhammer 3 منتشر کرده است. در بیانیه Creative Assembly تاکید می کند که به خطای خود رسیده است و بنابراین، تغییراتی را برای هر دو بازی ذکر شده اعمال می کند:

ما چند ماه سختی را پشت سر گذاشتیم و در ارتباط با شما طرفداران اشتباهاتی داشتیم. ما در استودیو در مورد جبران اشتباه خود صحبت می کردیم و می دانیم که جبران این اشتباه آسان نیست و نیاز به یک اشتباه دارد. زمان و تلاش زیاد. ما متوجه نارضایتی و بی اعتمادی طرفداران شده ایم و این اتفاق قلب ما را می شکند. ما بازی هایی را برای ایجاد شادی و الهام بخشیدن به عشق به بازی های تاریخی، فانتزی و استراتژیک ایجاد می کنیم. سری Total War یک بازی است تنها چیزی که ما به اندازه شما به آن علاقه مندیم و واضح است که نتوانسته ایم آن را ثابت کنیم.”

این استودیو در راستای رویکرد آینده خود اعلام کرده است که بازیکنان Total War: Pharaoh متوجه خواهند شد که بخشی از هزینه بازی به حساب Steam آنها بازخواهد گشت. این به دلیل تغییر قیمت بازی به 99.39 دلار است و اولین بسته الحاقی بازی که در اوایل سال 2024 منتشر می شود نیز رایگان خواهد بود. به تدریج در آینده به روز رسانی های زیادی برای بازی وجود خواهد داشت، از جمله ویژگی های جدید، نقشه بزرگتر و جناح های جدید.

بخوانید  Doom Slayer به بازی Fortnite در فصل 4 اضافه شد

Total War: Warhammer 3 نیز به روز رسانی های مختلفی دریافت می کند. همانطور که بازیکنان از کمبود محتوا در Shadows of Change شکایت دارند، Creative Assembly به‌روزرسانی بزرگی را برای این بسته الحاقی اعلام کرده است. این به روز رسانی که در فوریه 2024 منتشر می شود، تغییرات زیادی را به همراه دارد. بسته الحاقی بعدی این بازی با نام Thrones of Decay که قرار بود در زمستان 2023 منتشر شود تا آوریل 2024 به تعویق افتاد. Creative Assembly دلیل این تاخیر را تکرار نکردن اشتباهات قبلی (بسته الحاقی Shadows of Change) اعلام کرد.

Creative Assembly گفت: اگر در قسمت بعدی سفرمان اشتباهی مرتکب شویم، به سرعت آن را اصلاح کرده و از آن درس می گیریم تا بتوانیم در مسیر درست حرکت کنیم. امیدواریم در تلاش برای جلب اعتماد شما صبور باشید و بتوانیم در ماه های آینده به این وعده ها عمل کنیم. »

Total War: Pharaoh و Total War: Warhammer 3 هم اکنون برای رایانه شخصی در دسترس هستند.