از کجا می توان سامسونگ گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا را پیش خرید کرد


سامسونگ در جریان پخش زنده امروز Samsung Unpacked از سری جدید گوشی های هوشمند Galaxy S24 خود خبر داد. خط تولید جدید شامل گوشی‌های اندرویدی گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 25 اولترا است که همگی در 31 ژانویه عرضه می‌شوند و در دسترس هستند. پیش خرید در Best Buy و سامسونگ.

در حالی که این سه مدل از نظر اندازه، مشخصات دوربین و ویژگی‌ها متفاوت هستند، هر سه دارای مجموعه ویژگی‌های مشابهی هستند، از جمله چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 با خنک‌کننده بخار قابل توجه – که باید برای عملکرد بازی ایده‌آل باشد – و همچنین مجموعه‌ای از هوش مصنوعی. قابلیت های مبتنی بر سامسونگ ویژگی‌های هوش مصنوعی را به‌عنوان نقشه اصلی خط S24 می‌بیند و هر سه گوشی دارای «دایره برای جستجو» هستند، که به کاربران اجازه می‌دهد برای جستجوی آن در گوگل دایره‌ای دور یک شی در هر تصویر بکشند و حتی دو کار را انجام دهند. . ترجمه زنده برای پیام های متنی و تماس های تلفنی. همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو با هوش مصنوعی، از جمله توانایی بهبود فیلم‌های ضبط‌شده با فریم‌های پایین‌تر تا ۱۲۰ فریم در ثانیه نیز وجود دارد.

علاوه بر این ویژگی‌ها، سامسونگ همچنین می‌گوید که طی هفت سال آینده از دستگاه‌های جدید با به‌روزرسانی‌های نسل سیستم‌عامل و وصله‌های امنیتی پشتیبانی خواهد کرد که نشان‌دهنده پشتیبانی پس از راه‌اندازی طولانی‌تر از چیزی است که معمولاً اکثر تلفن‌های هوشمند از آن بهره می‌برند.

گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا همگی برای پیش خرید از خرده فروشان آنلاین مختلف در دسترس هستند. پنجره پیش‌سفارش تا 30 ژانویه ادامه دارد. دریافت یکی از Galaxy S24s جدید در طول پنجره پیش‌سفارش می‌تواند تا حد زیادی در هزینه شما صرفه‌جویی کند، به خصوص اگر در حال معامله با دستگاه قدیمی‌تری هستید که وضعیت خوبی دارد. بیایید تمام مکان‌هایی را که می‌توانید Samsung Galaxy S24، S24 Plus و S24 Ultra را پیش‌سفارش کنید، و همچنین بسیاری از معاملات پیش‌سفارش موجود را بررسی می‌کنیم.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی In Tanta We Trust for Forspoken

معاملات پیش خرید Samsung Galaxy S24

سامسونگ و Best Buy معاملات وسوسه انگیزی را برای پیش خرید گلکسی S24 ارائه می دهند. تمام معاملات پیش‌سفارش تا بسته شدن پنجره پیش‌سفارش در 30 ژانویه در دسترس هستند.

معاملات پیش خرید سامسونگ:

با شروع پیشنهادات تبلیغاتی سامسونگ، می‌توانید دستگاه گلاکسی S24 را به صورت رایگان به بالاترین سطح ذخیره‌سازی ارتقا دهید. به عنوان مثال، شما می توانید گلکسی اس 24 را با 256 گیگابایت به جای 860 دلار، تنها با 800 دلار خریداری کنید. هنگام معامله با یک تلفن هوشمند واجد شرایط، می توانید قیمت را حتی بیشتر کاهش دهید، و سامسونگ نیز بسته به دستگاهی که سفارش می دهید، ۲۵، ۷۵، یا ۱۰۰ دلار اعتبار سامسونگ به شما می دهد.

علاوه بر این معاملات پیش‌سفارش، سفارش مستقیم از سامسونگ همچنین 20 درصد تخفیف Samsung Care+ با پوشش سرقت و ضرر، شش ماه Microsoft 365 Basic، دو ماه رایگان Adobe Lightroom و چهار ماه رایگان از SiriusXM برای شما به ارمغان می‌آورد.

اوه، و سامسونگ سه گزینه رنگ منحصر به فرد را برای همه مدل های S24 ارائه می دهد: سبز تیتانیوم، آبی تیتانیوم و نارنجی تیتانیوم. این انتخاب های رنگی در سایر خرده فروشان موجود نیست.

بهترین معاملات پیش خرید:

بهترین خرید همچنین مجموعه ای از معاملات پیش خرید گلکسی اس 24 را ارائه می دهد. این شامل همان پیشنهاد پیش‌سفارش ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان مانند سامسونگ، به‌علاوه 870 دلار تخفیف در پیش‌سفارش شما و تا 150 دلار اعتبار Best Buy eGift هنگام معامله با دستگاه واجد شرایط است (نتایج نهایی پس‌انداز و مقدار اعتبار متفاوت است). این معاملات تا پایان پنجره پیش‌سفارش در 30 ژانویه در دسترس هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر